Kek mar

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nick Jr. - kidspakket

Ik ben net overgestapt naar ziggo en heb met combi voordeel vodafone kidspakket geactiveerd voor de zender Nick Jr. Ik ben gewend van andere providers dat het in het kidspakket zit. Nu kan ik 30 dagen wachten tot ik kan kiezen voor een ander pakket voor me zoontje die graag nick Jr. Kijkt. Ben niet zo tevreden tot nu toe met de overstap. Het is veel meer uitzoeken en wachten dan ik gewend ben
13 Reacties 13
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Kek mar
Op kanaal 29 kun je ook naar Nick.... kijken.
En als je het (extra)pakket Movies and Series XL hebt kun je naar de kanalen 303, 304 en 306 Nick...
Kek mar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje voor je reactie N.N. dat weet ik maar hij kijkt alleen Nick JR. 306 en ik heb er overeen gekeken toen ik keek naar de inhoud van het kidspakket dus dat is mijn eigen schuld, maar dat 30 dagen wachten voor ik voor dat andere pakket kan kiezen vind ik jammer.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Kek mar wrote:
Dankje voor je reactie N.N. dat weet ik maar hij kijkt alleen Nick JR. 306 en ik heb er overeen gekeken toen ik keek naar de inhoud van het kidspakket dus dat is mijn eigen schuld, maar dat 30 dagen wachten voor ik voor dat andere pakket kan kiezen vind ik jammer.

Hallo Kek mar,
Probeer die wijziging gewoon eens in Mijn Ziggo, misschien lukt het toch wel.
Kek mar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik al gedaan wordt volgende maand overgezet naar andere pakket dus nu hopen dat die in dat pakket blijft haha
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Kek mar. Welkom op de Ziggo Community!
Ik heb van je bericht even een nieuw topic gemaakt, daar dit niet specifiek met de zender van de maand april te maken had.
Je kunt inderdaad eens per maar een ander zenderpakket als non-stop gratis extra kiezen. Dit is om te voorkomen dat men meermaals per maand van pakket wisselt en het zo een zooitje wordt. Nick Jr. zit inderdaad helaas niet in het kidspakket. Helaas zit Nick Jr. uberhaupt niet in 1 van de gratis te kiezen pakketten. Wanneer je Nick Jr. wilt ontvangen, zul je moeten kiezen voor het Ziggo Movies en Series XL abonnement.
Kek mar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Lycke, nick Jr. Blijkt inderdaad in het movies en series XL te zitten en gelukkig is dat wel een van de gratis pakketten waar ik uit kan kiezen. Alleen logisch is het niet aangezien het een 24/7 kinderzender is verwacht je dat je die vindt in het kidspakket. Ik had het nagekeken maar heb Disney jr. Voor nick jr. Aangezien in de beschrijving.
Ik snap ook wel dat je niet iedere dag van pakket kan wisselen dus ik wacht de 30 dagen gewoon netjes af en dan start de gratis movie en series XL pakket.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Movies en Series XL is helaas niet een gratis te kiezen pakket. Movies en Series L is dit wel, maar hier zitten helaas niet de extra zenders in. Zie hier de verschillen in de pakketten.
In Movies en Series L zitten de on demand films en series van Ziggo Movies en Series, plus de on demand films en series van HBO. Maar dus geen extra zenders. De extra zenders zitten enkel in het Movies en Series XL abonnement.
Kek mar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor de info nou dan wordt het weer wachten tot ik kan overstappen. Want zelfs met vodafone gecombineerd ben ik bij een andere provider goedkoper uit voor hetgeen wat er bij mij thuis gekeken wordt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oh jee. Dat klinkt niet vrolijk :-(. Mag ik vragen bij welke provider je zat en wat je daar precies allemaal in je abonnement had (en wat je hiervoor betaalde)? Misschien kunnen we samen nog even alle opties doornemen en goed vergelijken en komen we toch nog goed uit.
Kek mar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij telfort zat ik en had ik standaard pakket met kidspakket want daar heb ik een provider voor zelf kijk ik geen normale tv alleen netflix af en toe. Voor het basis pakket betaalde ik 42 euro en kidspakket 5 euro extra waar nick Jr. In zit. Dat is de zender die door kinderen gekeken wordt door die van me eigen en mijn neefjes en nichtjes. Ik zit bijna 10 jaar bij Vodafone en met verlengen van mijn mobiel was de twijfel om of ziggo te pakken of telfort mobiel. Zodat tv en mobiel samen gaan. Omdat vodafone altijd heel goed is bevallen ben ik voor de ziggo overstap gegaan niet gedacht dat juist de zender waar het hier thuis om draait in een pakket zou zitten waar je zoveel voor moet bijbetalen. Dit komt heel negatief over want dat movie en series XL pakket is echt uitgebreid maar als je het voor 1 zender pakt is het wel duur, zeker omdat ik bij mijn vorige provider meer als de helft minder betaal.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Negatief, maar wel heel logisch hoor! Ik begrijp goed dat 11,95 per maand voor 1 zender onwijs veel is. Helaas is het niet mogelijk om dit te verkleinen naar kleinere pakketten. Als je dan de prijzen op een rijtje zet, kan het in jouw geval zijn dat Telfort net een beetje beter bij jouw situatie past (al heb je nu een hoop meer zenders en 5 euro korting op je mobiele abonnement).

Ik heb de mogelijkheid om het Movies en Series XL abonnement een maandje gratis voor je aan te zetten, zodat je er toch nog een maandje van kunt genieten. Daarbij kan je dan gelijk even testen en ervaren welke andere zenders hier nog in zitten. Wie weet zit er uiteindelijk toch meer in wat je wel de moeite waard vindt!

Oh ja, en dan nog iets anders. Zijn er specifieke programma's waar door de kinderen graag naar wordt gekeken? Wellicht dat we met het aanbod van Movies en Series L hier nog een stuk mee kunnen opvangen!
Kek mar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke dankjewel voor het meedenken ja ik zou graag gebruik maken van de gratis maand movie en series XL dan kan ik inderdaad kijken wat het precies is. 😉
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Zet ik dat voor je aan :-). Binnen 48 uur (meestal al binnen 2, overigens) werkt het!

Uitgelicht topic