lexio84

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next niet uit standby

Als ik de ziggo Next een paar dagen niet aangehad heb en ik wil dan weer tv kijken dan wil de Next niet meer uit standby komen.

Zowel via de afstandsbediening als op het LEDje zelf drukken heeft geen effect. Het LED lampje blijf blauw en ik moet dan de hele Next box van de stroom halen.

Heb ondertussen al de nieuwste update 4.17 maar helaas nog niks veranderd.
9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Is dit na ongeveer 5-7 dagen?
Is hier hetzelfde.
Dit is nog in onderzoek heb ik ergens gelezen en er wordt een oplossing voor gezocht.
lexio84
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt dit is inderdaad na zoveel dagen.

Oké dank je wel voor je antwoord hoop dat de oplossing snel wordt gevonden is namelijk best vervelend zo.
Fvdgeest

Level 7
  • 152Posts
  • 4Oplossingen
  • 37Likes
Zelfde hier na drie weken vakantie...
Blindfold

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook hetzelfde sinds ik de Next heb. Kijk zelden tv, dus wel lastig dat ik altijd met knopje achterop hem helemaal uit en aan moet zetten
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community Blindfold. Het is inderdaad vervelend als je steeds achter de box moet kruipen. Zo te zien zijn er meerderen die zich melden met dit probleem. Heb je de mediabox ook in ECO-modus staan? Dan is het te verklaren dat de box niet uit stand-by komt.

We weten wel dat de mediabox niet uit stand-by komt na 7 dagen. Dit zal ook niet zomaar weer veranderen.

Verder wil ik jullie vragen om de software update 4.18 af te wachten, daarin hopen we dit op te lossen. In het topic 'Alles over de software-update van de Mediabox Next' plaatsen we informatie bij nieuwe software updates.
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Marianne Ziggo wrote:
Verder wil ik jullie vragen om de software update 4.18 af te wachten, daarin hopen we dit op te lossen. In het topic 'Alles over de software-update van de Mediabox Next' plaatsen we informatie bij nieuwe software updates.


Waarom zeggen jullie dan nog steeds op de website dat dit allang is opgelost met de update van mei, terwijl jullie weten dat dit niet zo is ?

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
DON PAPA wrote:

Waarom zeggen jullie dan nog steeds op de website dat dit allang is opgelost met de update van mei, terwijl jullie weten dat dit niet zo is ?


Dat was een andere bug, nu doet ie niks meer.
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Steefb wrote:

DON PAPA wrote:
Waarom zeggen jullie dan nog steeds op de website dat dit allang is opgelost met de update van mei, terwijl jullie weten dat dit niet zo is ?
Dat was een andere bug, nu doet ie niks meer.


Dus die update van mei heeft ervoor gezorgd dat het probleem verergert is ipv opgelost. Komt me bekend voor.
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
twigger wrote:
Dus die update van mei heeft ervoor gezorgd dat het probleem verergert is ipv opgelost. Komt me bekend voor.


Nou de update van mei heeft het dus niet alleen verergert, maar hij heeft ook het oude probleem niet verholpen, maar Ziggo denkt blijkbaar we schrijven gewoon dat het is opgelost, wie weet helpt dat...

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-box-geen-zwart-beeld-bij-opstarten-uit-standby-401...

Uitgelicht topic