pcmerkx

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netflix app op Mediabox XL stottert

Wordt met de aankomende snelheidsverhoging in april, de netflix verbinding ook beter(minder storing)?
5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De huidige abonnementen zijn snel genoeg voor de streamingdiensten van Netflix.
pcmerkx
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb sinds kort een Netflix abonnement, mijn ervaring tot nu toe is dat het beeld op verschillende momenten stil blijft staan a.h.w verstijft. Na even wachten beweegt het weer.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
pcmerkx Ik zie dat verschijnsel ook regelmatig, het beeld staat even stil, maar het geluid en eventuele ondertiteling lopen normaal door.
pcmerkx
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HorizonXL
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Misschien wat aan de late kant, maar de volgende vragen:

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?

En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?

Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

Zo ja, dan kan dat storingen geven op Netflix: Thuisnetwerk storing of werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL.

Zo nee, kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Uitgelicht topic