Joosse

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix app niet op Extra Mediabox XL?

Hallo
wij hebben beneden een gewone tv met de mediabox xl gekoppeld deze heeft wel netflix
boven hebben wij een smart tv met een extra mediabox ( geen XL), deze kan geen netflix ontvangen
het netflix abbonement is ruimschoots voor 5 toestellen.
ligt dit probleem bij ziggo dat de mediabox niet afdoende is?? of bij netflix dat het boven niet doorgelaten wordt?

ik krijg boven een melding op het kanaal 150.. sorry we waren iets te enthousiast....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Joosse,

Zoals Ronihd aangeeft, is het helaas niet mogelijk om Netflix te gebruiken op de Extra Mediabox XL. Of dit komt door Netflix of Ziggo is lastig te bepalen, misschien ligt het aan beide. De app heeft een klein poosje gewerkt op de kleine box, maar dat liep totaal niet lekker. Sja, is de box er dan niet geschikt voor of is de app niet in orde voor die box..

Trouwens, ik zie dat je het serienummer en dergelijke in je berichtje hebt staan, die kun je beter er weer uithalen. Dit kan tot een uur na het plaatsen van die reactie door op de 3 puntjes rechtsonder aan je berichtje te klikken en dan op bewerk. ** Mod edit (Mark) ** aangepast in desbetreffende berichten

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
De netflix App of mogelijkheid is niet aanwezig op alle apparatuur , zeker de iets ouder apparaten hebben het meestal niet.

Nu weet ik niet of dit bij jou Joosse van toepassing is ?

Welke merk/type nummer heeft de mediabox die het niet heeft/doet ?
Joosse
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo Ronihd
de mediabox model is : SMT-E6400/XEN

denk dat ongeveer 2 jaar geleden is dat we op ziggo zijn overgestapt

alvast bedankt voor het meedenken
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Joosse wrote:
hallo Ronihd
de mediabox model is : SMT-E6400/XEN

denk dat ongeveer 2 jaar geleden is dat we op ziggo zijn overgestapt

alvast bedankt voor het meedenken



Op de kleine box is het niet mogelijk om de netflix app te laten draaien ( althans zo ver ik weet )
Netflix heeft dit niet vrijgegeven is mijn info !

Mijn zwager heeft er ook een en daar was ik vorige week ook om er naar te kijken en ik kon de app er niet op vinden en ook niet op zetten.

Maar ik weet ook niet alles misschien dat Evert96 er nog iets over kan roepen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Joosse,

Zoals Ronihd aangeeft, is het helaas niet mogelijk om Netflix te gebruiken op de Extra Mediabox XL. Of dit komt door Netflix of Ziggo is lastig te bepalen, misschien ligt het aan beide. De app heeft een klein poosje gewerkt op de kleine box, maar dat liep totaal niet lekker. Sja, is de box er dan niet geschikt voor of is de app niet in orde voor die box..

Trouwens, ik zie dat je het serienummer en dergelijke in je berichtje hebt staan, die kun je beter er weer uithalen. Dit kan tot een uur na het plaatsen van die reactie door op de 3 puntjes rechtsonder aan je berichtje te klikken en dan op bewerk. ** Mod edit (Mark) ** aangepast in desbetreffende berichten

Groet,
Evert
Joosse
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok bedankt voor het meedenken ( en het verwijderen van de gegevens)
dus dan zouden we nog een xl box moeten aanschaffen?
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Kan je geen Netflix app op de smart tv installeren?
Heb je geen box nodig voor Netflix.
Angel0909

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Met een Google Chomecast erbij is het zo opgelost ... Netflix op telefoon en dan connecten met de Chomecast en kijken maar 😉

Uitgelicht topic