intel

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na onderhoud Connectbox heel vaak reboot plus slecht internet

26 november op dinsdag 27 november onderhoud geweest 2 jaar geen probleem gehad
maar het begong allemaal op 27 november tv code 2020 mediabox offline connectbox heel vaak opnieuw starten bellen met helpdeks meneer kijk u kabels eens na ja alles zit goed dus we sturen wel monteur op 29 november kreeg netjes sms om 14:33 monteur is onderweg wachten wachten ja hij kom toch nog om 15: 45 ging de voordeur bel meneer kom netjes boven ik zij dit is mooi alles werk super hier je hoef niks tedoen hij zij ja buiten monteur is all bezig geweest ik zij dan is het toch klaar nee meneer u heb oude versterker plus AOP kabels nouw ik dacht zo super maar me droom werd all snel nachtmerrie hij ging testen pfffff weer maar 10Mb meneer sorry maar de netwerk monteur werken maar van 7 tot 4 uur morgen ben u als eertse aan de beurd vandaag dus niemand gezien moden wel 10 keer offline heb maar net weer gebeld nou dit geloof je nooit zelf leg hun systeem plat ze kunnnen niks voor me doen of ik later terug wil bellen
31 Reacties 31
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Het makkelijkst is chatten voor direct contact met Ziggo voor dit persoonlijke probleem.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen voorbijkomen in ieder topic, dus dat kan nog wel even duren.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
bedankt ja chatten komen ze er ook niet uit moet gewoon wachten tot maandag
dan kom er weer een monteur die moet dan buiten monteur regelen klanten servers kunnen
geen monteur inplannen maar allemaal bedankt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
OK, ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden, veel succes gewenst.:relaxed:
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
zal het zeker even melden hoe dit gaat aflopen denk dat ik na 18 jaar trouwe klant
toch moet overstappen ze willen gewoon niet geloven wat die monteur hier gedaan heb
maar alvast bedankt morgen avond kom hij
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Be rt wrote:
OK, ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden, veel succes gewenst.:relaxed:

hoi Be rt ken weer even op internet monteur heb weer alles doorgemeten geen probleem binnen buiten maar hij kon er niet bij lag paar planken op die grijze kast hij wilde ook niet aanbellen is gewoon weer weg gegaan Maar kom vervolg morgen krijgen we weer en monteur is dat even lachen ben je zoveel dagen bezig nog geen oplossing ziggo zeker geld teveel (maar ik weet wel waar de fout zit )alleen geloven ze je niet omdat de helpdeks niet op de hoogte wordt gebracht wat hun precies met onderhoud hebben gedaan nee lekker samen werken met vodafone
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Het kan ook zijn dat morgen een nog andere monteur komt.
Er zijn een paar verschillende soorten monteurs, een installatie monteur, een storingsmonteur, een netwerkmonteur en misschien nog gespecialiseerdere, zij mogen en kunnen niet allemaal hetzelfde en hebben hun eigen expertise en spullen in hun auto.

Maar hoor weer graag het vervolg van je.:relaxed:
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
hoi Be rt even update monteur is weer geweest maar is gelijk weer weggegaan
de tweede monteur had kabel breuk gezien ????? maar ik heb natuurlijk gelijk aan de bel gehangen van he wat is dit nouw blijf ik hier voor thuis monteur weer weg wegens kabel breuk ik zij hoelang gaat dit duren anders ga ik even met kpn praten of hun alles over willen nemen meneer heb Connect-Z geen contact met u opgenomen ik zij ken heel dat bedrijf niet u moet zelf bellen afspraak maken wij hebben hun opdracht gegeven om je kabel temaken oke ik gebeld ja meneer we zien de opdracht maar normaal moeten wij binnen 24 dagen het maken ik zij oke maar zit zonder tv telefoon een heel vaak geen internet meneer ik zie dat er spoed bij sta wat dacht u van morgen tussen 10 - 12:00 uur dan komen ze de kabel even opnieuw aanleggen hhhhhh oke nu is het weer afwachten of dit de oplossing gaat worden latersssss
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
intel Helaas komen we deze miscommunicaties hier vaak tegen op dit forum.
Mocht het morgen opgelost zijn, prima, zo niet, hier aan de bel trekken, dan kan er via een andere weg mogelijk de communicatie op gang gebracht worden.
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Be rt hoi ik zal he op de hoogte houden nouw b.a.m is vanmorgen geweest die snapte er niks van dat monteur van ziggo kabelbreuk door gaf hij heb lopen meten binnen buiten zelf nog iemand erbij gehaald hij dacht leg het aan mij spullen zie helemaal geen kabel breuk de tweede man ook meten niks gevonden ja hij zag een mof die heb hij opgegraven maar niks aan de hand foto gemaakt dat er helemaal geen breuk was nou kreeg ik om 16:45 sms ziggo monteur is onderweg naar u ik mooi dan heb ik weer alles die droom ging snel over om 19:45 gebeld van hallo er is toch niks gebeurd met jullie monteur hij is al vanaf 16:45 onderweg het is nu 19:45 meneer we gaan even kijken meneer we snappen het niet sta helemaal geen monteur ingepland nouw schiet mij maar af waar komen dan die sms vandaag geen idee maar 12 december kunnen we monteur inplannen ik zij dit is nu de derde keer dat monteur het laat afweten hoelang mag een klant zonder tv internet telefoon zitten geen idee meneer maar moet ik nouw die monteur inplannen ik ja doe maar krijg ik net weer sms Kunnen we je nog ergens mee helpen? De monteur is net de deur uit maar misschien heb je een andere vraag Grrrrr wil het vloek woord niet zeggen maar ben wel erg boos
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Be rt oja zal even me log file laten zien
06-12-2018 20:33:51 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-12-2018 20:32:13 error DCC rejected authentication failure;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-12-2018 20:29:11 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-12-2018 20:14:59 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-12-2018 20:07:33 error DCC rejected authentication failure;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-12-2018 19:44:34 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-12-2018 19:36:58 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=dc:53:7c:f9:4c:73;CMTS-MAC=00:17:10:91:5b:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;


Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 38.983 385669465 7
2 Goed (Locked) 38.983 384427515 3
3 Goed (Locked) 38.983 384427736 7
4 Goed (Locked) 38.983 384424872 4
5 Goed (Locked) 38.983 384428139 3
6 Goed (Locked) 38.605 384429746 5
7 Goed (Locked) 38.983 384421050 8
8 Goed (Locked) 38.605 384430459 19
9 Goed (Locked) 38.605 384431218 5
10 Goed (Locked) 38.983 384421646 17
11 Goed (Locked) 38.605 384432106 1
12 Goed (Locked) 38.983 384431262 4
13 Goed (Locked) 38.605 384435105 4
14 Goed (Locked) 38.983 384435070 8
15 Goed (Locked) 38.983 384422828 15
16 Goed (Locked) 32.585 96776887 215240335
17 Goed (Locked) 37.356 384028641 403856
18 Goed (Locked) 37.356 384438137 113
19 Goed (Locked) 35.084 383856766 582351
20 Goed (Locked) 37.636 384431162 0
21 Goed (Locked) 37.356 384433052 11
22 Goed (Locked) 37.356 384441074 21
23 Goed (Locked) 37.636 384441982 10
24 Goed (Locked) 37.636 384445910 1

zie er goed uit trace ops daar ging me box weer ofline
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Die SMSjes komen automatisch als er een monteur is geweest.
Dat automatische systeem weet niet dat er iets niet goed is gegaan.

Ik leg dit nu ook bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond kijken en zien wat er nu gepland staat en wat er mogelijk nog aan acties uitgezet moet worden.
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Be rt wrote:
Die SMSjes komen automatisch als er een monteur is geweest.
Dat automatische systeem weet niet dat er iets niet goed is gegaan.

Ik leg dit nu ook bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond kijken en zien wat er nu gepland staat en wat er mogelijk nog aan acties uitgezet moet worden.

ja ik sta weer gepland op de 12 december maar moet eerts weer binnen monteur komen die moet weer gaan meten zo blijven we even zoet maar alvast bedankt dat je dit door wil zetten heb zelf anne van ziggo van de week prive bericht gestuurt maar denk niet dat ze wat gezien hebben terwijl na mij wel antwoord op andere gegeven is
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey intel . Jeetje, wat een chaos is hiervan gemaakt, zeg 😞
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik af en toe de draad een beetje kwijt ben in je berichten hier, maar ik begrijp wel heel goed dat hier juist helemaal niet heel goed gaat!

Nu zie ik dat er 1 collega is die gister meermaals voor je in de gaten heeft gehouden of er eerder een monteur mogelijk zou zijn en deze collega heeft aangegeven het vandaag weer in de gaten te houden. Ik denk dat het voor mij nu niet verstandig is om me ook te mengen in de zaak, omdat juist dan (weer) fouten gaan ontstaan.

Gezien er geconstateerd is dat het hier toch echt niet om kabelschade gaat, denk ik dat het juist heel goed is dat er opnieuw een monteur bij je thuis langs komt om binnen de boel goed door te meten.

Laat je ons hier weten hoe het gaat? 🙂
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
intel Even nog een tip, Ziggo heeft een compensatieregeling.
Als je nadat de storing is opgelost contact opneemt met Ziggo en vraagt om de compensatieregeling, dan hebben zij precies de periode waarin je storing hebt gehad en kunnen zijn dat afwerken met je.

De chat is dan het snelst:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey intel . Jeetje, wat een chaos is hiervan gemaakt, zeg 😞
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik af en toe de draad een beetje kwijt ben in je berichten hier, maar ik begrijp wel heel goed dat hier juist helemaal niet heel goed gaat!

Nu zie ik dat er 1 collega is die gister meermaals voor je in de gaten heeft gehouden of er eerder een monteur mogelijk zou zijn en deze collega heeft aangegeven het vandaag weer in de gaten te houden. Ik denk dat het voor mij nu niet verstandig is om me ook te mengen in de zaak, omdat juist dan (weer) fouten gaan ontstaan.

Gezien er geconstateerd is dat het hier toch echt niet om kabelschade gaat, denk ik dat het juist heel goed is dat er opnieuw een monteur bij je thuis langs komt om binnen de boel goed door te meten.

Laat je ons hier weten hoe het gaat? 🙂

zo heb weer beetje internet ja super snel 10Mb terwijl ik 200Mb moet hebben maar ik zal je wel op de hoogte houden hier is alles binnen vervangen plus de bam is gistre geweest niks kunnen vinden alleen monteur is niet komen opdagen maar nu kom ik er achter dat hij niet voor mij bedoelt was maar voor iemand ander meneer moel daar was die heen ben vanmorgen gebeld omdat ik 7744 gedaan heb maar ook deze meneer zeg gewoon wachten tot 12 december
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Be rt wrote:
intel Even nog een tip, Ziggo heeft een compensatieregeling.
Als je nadat de storing is opgelost contact opneemt met Ziggo en vraagt om de compensatieregeling, dan hebben zij precies de periode waarin je storing hebt gehad en kunnen zijn dat afwerken met je.

De chat is dan het snelst:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

als het goed is krijg ik op 12 december monteur een op 13 december gaan ze me terug bellen of het opgelost is een kijken naar compensatie ik krijg zoal 2 keer 35 euro wegens monteur die niet is wezen opdagen maar alvast super bedankt
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
@intel wow vroeg me al af hoe het gegaan was, maar schiet niet erg op als ik het allemaal lees. Ik werd net gebeld voor een afspraak. Komen morgenochtend tussen 8-10 uur. Er was er nog eentje in de buurt hier die ook een kabel probleem had. We zullen zien wat het brengt. Heel af en toe valt het nog uit hier, na het vervangen van het binnenwerk in de muur. Modem zit nog wel vol met errors, dat is het eerste wat ik ga checken morgenochtend, als ze aangeven dat de kabel gemaakt zou moeten zijn. Als ze bij mij ook gaan roepen dat er geen schade aan de kabel is ben er ik ook snel klaar mee. Die monteur komt toch niet uit een ei, die heeft het toch geconstateerd. Jij sterkte ermee ook, ik hou je nog op de hoogte hoe het hier is gegaan.
intel
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
aan Be rt en trebor66
weet nu wat er aan de hand is kon helaas niks zeggen omdat ik geen internet had
zal bij het beging vertellen wat er is mis is gegaan
oke daar gaan we monteur 1 kom hier haal alle kabels plus opsteek eraf waren volgens hem oud hij gaat meten van de 200Mb nog maar 10Mb tv gaf code 2020 8010 meneer morgen stuur ik netwerk monteur die moet even buiten in de kast kijken en hij gaat weg dus ik dacht mooi vrijdag geen netwerk monteur gezien dus de heledag voor niks thuis gebleven dus maar weer bellen
monteur 2 kom hij gaat meten hij gaat naar de buiten kast kom terug sorry meneer ik daar niet bij wegens rommel wat op de kast lag (mensen gingen verhuizen)ik zij moet ik even meelopen dan halen ze het wel weg nee meneer ik maak er kabelbreuk van weg was hij
had helemaal niks meer geen vt geen internet geen telefoon dus weer bellen alles uitgelegen dat hij er niet bij kon dat hij hier binnen kabelbreuk zag ????
meneer we sturen weer en monteur dit is niet de gang van zaken dat hij zo weg ga oke weer dagen wachten ja daar kom monteur 3 meneer ik weet niet wat ik kom doen maar er sta toch echt kabelbreuk dus ik ga weer daggg
weer bellen nu met opzegging dat ik het beetje zat beging teworden dat monteur dit zo maar kunnen doen weer alles uitleggen meneer dat meen u niet ik jawel
meneer wij mogen de connect-z niet zelf bellen maar u ken beter zelf bellen dan ga het sneller ik zij oke geef nog en kans voordat ik echt opstap
echt niet tegeloven de andere dag hadden ze gelijk tijd hun vonden het niet netjes zolang zonder diensten dus hun meten niks aan de hand tweede man erbij ook meten niks aan de hand dus me geduld begong op teraken ik zij er kom ook nog en ziggo monteur die ken dat mooi uitleggen waarom me diensten het haast niet doen
maar monteur 4 was niet voor mij bedoel maar iemand anders heel vreemd allemaal maar wel weer dag voor jan met de ....... thuis gebleven
monteur 5 zal rond 12-12 komen maar ik kon zelf aangeven als er plek was dat hij sneller kon komen dus ik had vandaag 10-12 monteur 5 op bezoek netjes beleeft vriendelijk behulpzaam meneer wie heb dit aangesloten ik zij monteur met veel haast zoveel haast dat hij niks door heb gegeven hij zij waarom gaat kabel gelijk van de aop naar verstekker een kabel van verstekker naar je moden ???? ik zij ik ben geen monteur anders had ik wel bij ziggo gaan werken hij lachen ik ook maar even zonder gekkenheid deze monteur verdien echt cijfer 10 nu werk alles weer zoals het twee jaar gedaan heb dus ja nu kijken wat we terug gaan krijgen voor all die ellende die we na onderhoud hebben gehad pfffff nouw echt super 12 niks of bijna niks krijg je 1 maand gratis internet nouw daar ga ik dus niet mee accoord ze gaan me hier over terug bellen kijken waneer ze dat gaan doen anders is het denk ik dag ziggo welkom kpn zo mijn verhaal
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
@intel wat een verhaal. Ongelooflijk dat dit kan. Na vijf monteurs, en dan zo aangesloten. Zoveel tijd kwijt en ergernis. 1 maand gratis internet wordt je idd ook niet veel wijzer van. Je hebt ieder geval weer een goede snelle verbinding nu, dat is het goede nieuws. En ziggo gaat weer verder met de volgende klant.

Uitgelicht topic