PayToWin02

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en Series XL werkt niet

ik wil om mijn telwfoon games of thrones kijken dus heb ik Films en series xl genomen. Alleen heb ik geen ziggo account maar heb ik wel een abonnement afgesloten. Ik kreeg een mail met er is een pakket onderweg. Maar ik heb geen account dus kan niet inloggen via de app. Ik heb wel een Vodafone pre paid kaart maar verder gebruik ik niks van ziggo. Hoe werkt het precies? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @PayToWin02, welkom hier!

GoT is een toffe serie natuurlijk. logisch dat je die in alle rust wilt bekijken. Om Movies & Series af te nemen heb je wel een abonnement bij Ziggo nodig. Ik zie dat je inderdaad iets hebt besteld, maar die order is uitgevallen en gestopt omdat je geen abonnement bij ons hebt. Alle pakketten vind je op deze pagina: https://www.ziggo.nl/pakketten/ 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi,

Om de Ziggo Go app te kunnen gebruiken, heb je een Mijn Ziggo account nodig.
Zie hier voor wat uitleg erover en de stappen voor het aanmaken van het account.

Nadat je dat account aangemaakt hebt, kun je vervolgens met precies dezelfde login gegevens inloggen in de Ziggo Go app, waarna je tv kunt kijken op je telefoon en dus ook films en series 🙂

Groet,
Evert

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @PayToWin02, welkom hier!

GoT is een toffe serie natuurlijk. logisch dat je die in alle rust wilt bekijken. Om Movies & Series af te nemen heb je wel een abonnement bij Ziggo nodig. Ik zie dat je inderdaad iets hebt besteld, maar die order is uitgevallen en gestopt omdat je geen abonnement bij ons hebt. Alle pakketten vind je op deze pagina: https://www.ziggo.nl/pakketten/ 

PayToWin02
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oke dat is top, dus ik heb nu geen kosten neem ik aan? 

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
PayToWin02 wrote:

oke dat is top, dus ik heb nu geen kosten neem ik aan? 

Nope! De order is uitgevallen en je staat nog steeds niet al betalende klant in ons systeem.

Uitgelicht topic