Roeland88

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en Series activeren als gratis tv-pakket

Hallo,

Ik had begrepen dat ik gratis movies en series xl kan toevoegen als ik een vodafone abonnement heb. Dat zou via MijnZiggo moeten kunnen maar ik kan nergens een menu vinden om dat toe te voegen.

Heeft iemand een stappenplan hoe ik dat kan activeren?

Alvast bedankt.

Groet,

Roeland

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Roeland88. Welkom op de Ziggo Community. 

Ik kan mij voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je gebruik kunt maken van de Gratis Extra's :blush: Het activeren van de Gratis Extra's gaat automatisch. Je zult zo snel mogelijk vanuit ons een e-mail ontvangen dat de Gratis Extra's zijn geactiveerd. Vanaf dat moment kun je in Mijn Ziggo het gewenste zenderpakket activeren. Hierbij kun je kiezen uit één van de volgende 3 zenderpakketten:
Ziggo Sport Totaal
Kids Pakket
Movies en Series L

Vanuit Vodafone ontvang je een SMS over de dubbele data. Alle informatie en voorwaarden van de Gratis Extra's kun je rustig nalezen op deze pagina. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Niet XL maar Movies en Series L kun je toevoegen als je Vodafone en Ziggo hebt. Je krijgt dus niet de extra zenders die in het XL pakket zitten als je voor L kiest

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Roeland88. Welkom op de Ziggo Community. 

Ik kan mij voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je gebruik kunt maken van de Gratis Extra's :blush: Het activeren van de Gratis Extra's gaat automatisch. Je zult zo snel mogelijk vanuit ons een e-mail ontvangen dat de Gratis Extra's zijn geactiveerd. Vanaf dat moment kun je in Mijn Ziggo het gewenste zenderpakket activeren. Hierbij kun je kiezen uit één van de volgende 3 zenderpakketten:
Ziggo Sport Totaal
Kids Pakket
Movies en Series L

Vanuit Vodafone ontvang je een SMS over de dubbele data. Alle informatie en voorwaarden van de Gratis Extra's kun je rustig nalezen op deze pagina. 

Uitgelicht topic