juulclaessen

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Motorola One vision

Motorola One Vision geeft aan verbonden, waarna direct de verbinding wordt verbroken met wifi. Melding: uitgeschakeld.
Graag een nieuw modem zoals in de topic beschreven door Alex.
Hier ligt het probleem, het Ubee modem kan niet er mee omgaan.
Graag spoed of ik moet de telefoon terug sturen, met de mededeling dat het aan Ziggo ligt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie dat je daar je ook al een verzoek hebt liggen, dan is het handiger om daar verder berichten te plaatsen, anders heb je kans dat er 2 modems gestuurd gaan worden en dat gaat mogelijk niet goed.

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/motorola-one-vision-verbindt-niet-met-router-ubee-...

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Graag even wat meer informatie, welk topic bedoel je?
Dat scheelt een hoop zoekwerk.:relaxed:
juulclaessen
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Motorola One Vision verbind niet met router. Topic
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie dat je daar je ook al een verzoek hebt liggen, dan is het handiger om daar verder berichten te plaatsen, anders heb je kans dat er 2 modems gestuurd gaan worden en dat gaat mogelijk niet goed.

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/motorola-one-vision-verbindt-niet-met-router-ubee-...
juulclaessen
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Niet naar mij. Heb liever twee dan geen.
Anders moet ik de telefoon terugsturen, stuur liever een modem teveel terug. Als het dus werkelijk aan het modem ligt. Kan het modem niet updaten.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
juulclaessen Als er 2 worden gestuurd dan loopt waarschijnlijk de activatie vast en krijg je in het geheel geen verbinding.
juulclaessen
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En nu dus wachten....hoelang?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Geen idee, ik zie wel dat er na reacties vrij snel gereageerd wordt.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Ah! Ik had je eigen topic nog niet eens gezien, juulclaessen 😉 Nog heel eventjes geduld, hij is onderweg!
juulclaessen
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo allemaal
Probleem als sneeuw voor de zon.
Wifi...en een sneller modem...toch wel.
Ziggo we komen er wel...

bedankt. Juul
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
juulclaessen TOP, veel internetplezier gewenst.:relaxed:

Uitgelicht topic