Payalot

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Monteurkosten onterecht berekend

Gisteren Ziggo gebeld omdat wij geen internet en televisie meer konden gebruiken/kijken.

Binnen 2 uur was er een monteur!

Deze monteur was een vakman en wist na 5 minuten het probleem te lokaliseren.

Het probleem bleek zich in de winkel van de onderbuurman te bevinden,.

Deze onderbuurman heeft Ziggo internet aangevraagd, daarvoor is anderhalve dag geleden een monteur geweest en deze heeft onze kabel gewoon los getrokken………

Onze kabel er weer in, probleem opgelost.

Vinden jullie het redelijk dat ik 50 euro voor de monteur moet betalen terwijl een Ziggo collega de schade heeft veroorzaakt?

Hoor graag!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Payalot 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik ga er niet omheen draaien. De kosten voor de monteur á € 50,- zijn in mijn ogen ook onterecht. Het probleem zat hem namelijk niet in de binnenhuis installatie, maar in het signaal op het AOP (hoofdaansluiting). De kosten heb ik dan ook direct voor je vergoed.  Op de eerstkomende factuur zul je zien dat de kosten voor de monteur worden berekend, maar uiteindelijk worden deze dus weggeschreven met mijn vergoeding (welke ook zichtbaar is op de komende factuur). 
 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes

Mijn mening: onredelijk! 

fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes

Zet je adresgegevens in je profiel dan wordt het vast door een moderator opgelost.

Cool1946

Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes

Mijn mening: onredelijk!

The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes

Míjn mening: Onacceptabel!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Payalot 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik ga er niet omheen draaien. De kosten voor de monteur á € 50,- zijn in mijn ogen ook onterecht. Het probleem zat hem namelijk niet in de binnenhuis installatie, maar in het signaal op het AOP (hoofdaansluiting). De kosten heb ik dan ook direct voor je vergoed.  Op de eerstkomende factuur zul je zien dat de kosten voor de monteur worden berekend, maar uiteindelijk worden deze dus weggeschreven met mijn vergoeding (welke ook zichtbaar is op de komende factuur). 
 

Payalot
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor de snelle reacties en voor de geboden oplossing!

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Grote klasse van Ziggo, deze oplossing van een Cecilia. Alleen jammer dat er weer een forum voor nodig is en dat de communicatie tussen een monteur en Ziggo blijkbaar zo belabberd is dat er toch eerst een rekening uitrolt naar jou!

Uitgelicht topic