Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Mijn Modem werkt niet naar behoren met wifi bellen, aan mijn telefoon ligt het niet die is nagekeken bij samsung service center.
Als ik thuis wil bellen of gebeld wordt met wifi kan ik van het ander gesprek niets verstaan .
Op het modem wordt de samsung ook aangegeven met een oranje stip dus ik en de medewerker van samsung service center denken aan een defect in het modem, omdat ik er elders via wifi delen van ziggo wel een normale verbinding heb.
Ik gebruik wifi bellen omdat vodafone signaal bij mij in de flat heel zwak is en het daarom zo handig is dat dat wifi bellen een uitkomst was ,ik zeg was omdat het in het verleden wel goed ging.
Een defect modem dat alleen de wifiverbinding met uw telefoon betreft is erg onwaarschijnlijk. Heeft u uw modem en telefoon al eens opnieuw opgestart? En hoe staat uw telefoon in de lijst met verbonden apparaten? Op welke kanalen staat uw WiFi?
De Technicolor TC7210 is weliswaar niet de mest recente, maar hoort het gewoon te doen.
Bij deze modem-router kan je echter wel de firewall omschakelen van low naar medium en high. Daar kan best het probleem in zitten. In de link naar Vodafone lees in dat poort 500 en 4500 open moeten staan. Als ik bij mij in de TC7210 kijk, dan lijkt het mij dat poort 500 dicht gezet wordt in de standen medium en high.
Dus nu de vraag aan @BRNO: staat in de modem-router (geavanceerde instellingen) de firewall wel op Low ingesteld? (=standaard instelling)
De Technicolor TC7210 is weliswaar niet de mest recente, maar hoort het gewoon te doen.
Bij deze modem-router kan je echter wel de firewall omschakelen van low naar medium en high. Daar kan best het probleem in zitten. In de link naar Vodafone lees in dat poort 500 en 4500 open moeten staan. Als ik bij mij in de TC7210 kijk, dan lijkt het mij dat poort 500 dicht gezet wordt in de standen medium en high.
Dus nu de vraag aan @BRNO: staat in de modem-router (geavanceerde instellingen) de firewall wel op Low ingesteld? (=standaard instelling)
De Technicolor TC7210 is weliswaar niet de mest recente, maar hoort het gewoon te doen.
Bij deze modem-router kan je echter wel de firewall omschakelen van low naar medium en high. Daar kan best het probleem in zitten. In de link naar Vodafone lees in dat poort 500 en 4500 open moeten staan. Als ik bij mij in de TC7210 kijk, dan lijkt het mij dat poort 500 dicht gezet wordt in de standen medium en high.
Dus nu de vraag aan @BRNO: staat in de modem-router (geavanceerde instellingen) de firewall wel op Low ingesteld? (=standaard instelling)
Ik zie op het plaatje dat de firewall (thans) ingesteld is op Low. Mocht het zo zijn dat je dit onlangs gewijzigd hebt, bedenk dan dat je dit soort modem-routers, na een dergelijke wijziging, pas betrouwbaar werken nadat je die (ook) opnieuw hebt laten opstarten.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...