Ellert

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem activeren lukt niet na verhuizing.

Ik ben zaterdag 8 september verhuist van Amsterdam naar Woerden. Sindsdien hang ik vrijwel dagelijks aan de telefoon met de helpdesk om internet geactiveerd te krijgen, maar verhuizen lijkt te complex voor Ziggo om te kunnen verwerken.

De eerste fout van Ziggo kon ik zelf onderscheppen: er werd mij verteld dat de horizon box die ik had in Amsterdam ook in Woerden zelfstandig zou werken maar dat is niet zo. Afgelopen donderdag heb ik eindelijk een modem/router ontvangen (Connectbox). Deze heb ik geinstalleerd, echter als ik online wil gaan dan krijg ik een scherm van ziggo met een knop ‘modem activeren’. Vervolgens words mij om een internet activatie code gevraagd en wachtwoord, maar die heb ik niet. Ik heb hier nu vijf keer over gebeld met ziggo en krijg steeds te horen dat de verhuizing is blijven hangen: ik sta geregistreerd op twee adressen en daardoor kan mijn modem niet worden geactiveerd. Elke dag krijg ik te horen dat ik 24u moet wachten en dan zou het moeten werken... Ook in India (!) zou men eea moeten administreren voordat mijn modem geactiveerd kan worden.

Vanochtend kreeg ik een paar uur nadat ik gebeld had met ziggo weer eens een triomfantelijke sms dat de storing is verholpen, maar dat is dus niet zo. Ik heb inmiddels ongeveer een volle dag aan de telefoon gehangen en ben inmiddels door mijn telefoonbundel heen. Ik heb ook niet zo’n zin om na een uur in wachtstand te staan bij verschillende afdelingen te horen te krijgen dat ik weer 24u kan wachten.

Helaas heeft ziggo een monopolie op snel internet waar ik nu woon anders had ik het allang opgegeven. Heeft iemand tips voor hoe ik tot de juiste persoon/afdeling kan doordringen bij Ziggo? Een fout verwerkte verhuizing moet toch direct recht te zetten zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je kunt 24/7 chatten met Ziggo medewerkers die zeer veel kunnen zien en doen:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je kunt 24/7 chatten met Ziggo medewerkers die zeer veel kunnen zien en doen:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Ellert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Bert. Ik ga de chat proberen. Dat scheelt belkosten, maar ik vrees dat ze niet meer kunnen dan de helpdesk mensen. Er zitten vast ergens goede mensen verstopt bij Ziggo, echter tot zo ver helaas nog niet de mazzel gehad om er een te treffen.

Ik denk dat het slimmer is als ik vraag of ze mij helemaal uitschrijven en dan opnieuw beginnen. Anders hoor ik volgende maand nog steeds wacht 24u.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik ben benieuwd of de chat nog wat opgeleverd heeft Ellert ?
Ellert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet maar er zijn mensen mee bezig en het zou deze ochtend verholpen moeten worden. Chat werkt iig veel vlotter dan telefoon dus ik blijf het via deze route proberen als het deze ochtend niet lukt.
Ellert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik val van mijn stoel, het is zowaar opgelost. Nogmaals dank voor de tip Be rt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Graag gedaan en veel internet plezier gewenst.:relaxed:

Uitgelicht topic