Paul S

Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Mijn Ziggo foutmelding na uitloggen

Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met mijn ziggo. Na inloggen op mijn ziggo is het niet meer mogelijk om uit te loggen op mijn ziggo. Er verschijnt een foutmelding. Ik heb hierover 2x een mail gestuurd aan ziggo, helaas geen antwoord ontvangen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
In dit topic meer informatie en een plek waar alle klachten omtrent inloggen en uitloggen samenkomen: https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/vanaf-nu-nog-maar-een-inlog-nodig-29314

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
In dit topic meer informatie en een plek waar alle klachten omtrent inloggen en uitloggen samenkomen: https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/vanaf-nu-nog-maar-een-inlog-nodig-29314
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Paul, dit is een bekend issue met de nieuwe login methode.

Je ziet een foutmelding maar je bent wel degelijk uitgelogd. Voor verdere discussie en vragen verwijs ik je door naar het topic waar Bert hierboven naar gelinkt heeft.

Uitgelicht topic