DaanV

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'Mijn verrassing' 12 maanden korting blijkt een fout

Afgelopen week kreeg ik aan mij persoonlijk geadresseerde post van Ziggo met daarin een code voor een speciale verrassing. Als klant van Ziggo kan ik kiezen 12 maanden een extra tv-pakket of 12 maanden sneller internet. En dat gratis omdat ik klant ben. Dat leek me een prachtig aanbod, dus ik heb het geactiveerd via de website.

Vervolgens kreeg ik een e-mail dat het activeren niet lukte en dat ik met de klantenservice moest bellen. Ik heb gebeld met de klantenservice en die zeiden dat het niet kan bij mijn abonnement. Daarop heb ik de voorwaarden van de actie nagekeken en daaruit blijkt dat het wel mogelijk is met mijn abonnement. 

Wat ik mij afvraag is of meer mensen deze ervaring hebben. Ik baal hier flink van en vind de aangeboden compensatie door de klantenservice (1 maand een extra zenderpakket) ronduit mager. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Nou, we komen ergens! 

 

Het klopt dat jullie marketing brieven hebben ontvangen die nog helemaal niet verzonden hadden moeten worden. Kan (ergens) gebeuren, maar is natuurlijk niet jullie fout! Er wordt dus nu een oplossing geboden. 

@Nibsui . Er is 12 maanden gratis kids pakket op je klantnummer opgevoerd. 
@DaanV . Jij hebt nu 12 maanden een gratis snelheidsverhoging. 
@vandam1973 . Lukte de bestelling bij jou ook niet? We zien namelijk geen geplaatste order op jouw klantnummer

Bekijk in context

37 Reacties 37
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi DaanV, bedankt voor je uitgebreide verhaal. Jammer dat we je per ongeluk een wortel hebben voorgehouden, die niet voor jou was bestemd. Ik snap dat je dat alsnog wilde regelen, maar mijn collega's zagen dat deze aanbieding niet bij jouw pakket paste. De aanbieding kunnen we technisch gezien niet eens activeren in jouw situatie. Wanneer je de compensatie vergelijkt met de aanbieding, snap ik wat je hiervan vindt. 

 

Heb je deze brief nog? Ik ben wel nieuwsgierig wat hier mis is gegaan. Zo kunnen we er ook voor zorgen dat dit niet vaker gebeurt. Kan je een kopie van de brief plaatsen? Zorg er dan wel voor dat alle persoonlijke informatie, zoals klantnummer en adresgegevens niet te zien is. 

vandam1973

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook zo'n brief in de bus gehad is dit een foutje? Alweer blij gemaakt met een dooie mus!!!! In plaats van zinloze post toesturen kan je beter de abonnementsprijs verlagen

DaanV
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De brief heb ik inderdaad nog. Hieronder de twee afbeeldingen.

 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

@vandam1973  ik zou uw adresinfo even verwijderen van de foto

Nibsui

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
DaanV wrote:

Afgelopen week kreeg ik aan mij persoonlijk geadresseerde post van Ziggo met daarin een code voor een speciale verrassing. Als klant van Ziggo kan ik kiezen 12 maanden een extra tv-pakket of 12 maanden sneller internet. En dat gratis omdat ik klant ben. Dat leek me een prachtig aanbod, dus ik heb het geactiveerd via de website.

Vervolgens kreeg ik een e-mail dat het activeren niet lukte en dat ik met de klantenservice moest bellen. Ik heb gebeld met de klantenservice en die zeiden dat het niet kan bij mijn abonnement. Daarop heb ik de voorwaarden van de actie nagekeken en daaruit blijkt dat het wel mogelijk is met mijn abonnement. 

Wat ik mij afvraag is of meer mensen deze ervaring hebben. Ik baal hier flink van en vind de aangeboden compensatie door de klantenservice (1 maand een extra zenderpakket) ronduit mager. 

Ik heb hetzelfde echter krijg ik een antwoord van de technische dienst dat de actie helemaal niet bestaat en dat het een fout is van de afdeling Marketing???? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik ken deze actie ook, maar dat betekent niet dat hij hoe dan ook voor niemand geldt. @vandam1973 , heb jij het al getest met jouw abonnement? En @Nibsui , als ik het goed begrijp heb jij het ook aangevraagd en daarna te horen gekregen dat de actie niet klopt? 

 

@DaanV bedankt voor het voorbeeld. Ik ga dit verder uitzoeken, want dit is natuurlijk wel een heel rare zaak. Jullie horen van me! 

Cool1946

Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes

 

Nibsui

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo Mijn probleem was iets anders… In eerste instantie van technische aard. In het aanvraag proces koos ik voor gratis Ziggo Kids. So far so good. Echter in mijn samenvatting van mijn ‘bestelling’ toonde het Ziggo Sport Totaal. Mijn vraag was dus: Ik wil voor Ziggo Kids gaan, maar hoewel ik hier op klik, laat de bestelling zien dat ik Ziggo Sport Totaal krijg. 

Klantenservice gecontact, die vond het vreemd en ging het uitzoeken. 2 dagen later een telefoontje van de technische dienst dat de actie een fout is van de afdeling Marketing.

Nu heb ik het bestelproces maar voortgezet ( Geklikt op Ziggo Kids) en dus  Ziggo Sport Totaal in mijn bestelling staan in de hoop dit ergens te kunnen veranderen??? Ik weet mij verder anders ook geen raad. Ziggo heeft mij in ieder geval niets verteld dat het contractgerelateerd is. Ik denk dat ik weet wat het is… In ‘Mijn Ziggo’ staat dat ik Movies & Series (VOlgens mij is Kids onderdele van Movies en Series)  heb in mijn abonnement….maar dat is niet zo. Ik heb kanaal 310 geprobeerd. Dit zou verklaren waarom ik deze zender niet zou kunnen kiezen in de actie ( omdat ik hem volgens Ziggo  al had)… Wat te doen? Nu heb ik dus Ziggo Sport, maar die wil ik helemaal niet...Ik wil Ziggo Kids 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Nou, we komen ergens! 

 

Het klopt dat jullie marketing brieven hebben ontvangen die nog helemaal niet verzonden hadden moeten worden. Kan (ergens) gebeuren, maar is natuurlijk niet jullie fout! Er wordt dus nu een oplossing geboden. 

@Nibsui . Er is 12 maanden gratis kids pakket op je klantnummer opgevoerd. 
@DaanV . Jij hebt nu 12 maanden een gratis snelheidsverhoging. 
@vandam1973 . Lukte de bestelling bij jou ook niet? We zien namelijk geen geplaatste order op jouw klantnummer

Nibsui

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo Ik kan niet anders zeggen dan wat een top service hoe jij dit voor me hebt opgelost! Dikke duim omhoog, ook namens de kids

DaanV
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo wauw, dat is inderdaad een prachtige oplossing. Bedankt! Ik had verwacht te ontdekken wat er precies fout was gegaan, maar dit is een nog beter resultaat 🙂 

john61

Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik was dus niet de enige!

Foutje , kan gebeuren .

R00b

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben maanden geleden ook een keer gebeld met een verrassing, ze hoefden niets, maar ik zou gratis snelheidsverhoging krijgen. Weken later nog een keer naar Ziggo gebeld, maar men wist van niets :-(. 

Vulcan

Level 5
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Is er voor mij ook een mogelijkheid om 12 maanden gratis snelheidsverhoging te krijgen?

Mijn abonnement is: Internet Z1 & TV Standaard Met Smartcard

 

Wharlaar

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb deze actie ook voorbij zien komen:

https://www.ziggo.nl/actie/verrassing-12-maanden-gratis-tv-pakket-keuze/?utm_source=awin&utm_medium=...

Klopt het dat na het aanzettten van 1 van deze pakketten je weer aan een jaar abonnement vast zit? Mijn abonnement is nu namelijk bijna afgelopen en wil me opnieuw gaan oriënteren wat betreft provider en zit er dus niet op te wachten om dit met een jaar te verlengen... 

 

renen1

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zou ook graag internet 12maand verhoging vd snelheid willen krijgen. Voor mijn 50/5 pakket

kan dat nog @Lycke Ziggo 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@Vulcan ; Ik kan helaas niet zomaar gratis internetsnelheden verhogen en/of gratis zenderpakketten aanvragen. 

@Wharlaar ; is dit een actie die jou gemaild is? Ik zie in de voorwaarden zo snel niets terug over een jaar abonnement. Als er niet over verlengen wordt gesproken, wordt dit natuurlijk ook niet gedaan.  

Vulcan

Level 5
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Lycke Ziggo wrote:

@Vulcan ; Ik kan helaas niet zomaar gratis internetsnelheden verhogen en/of gratis zenderpakketten aanvragen. 

Ik ben al heel lang een vaste klant, waarom kunnen abonnees met Start wel 12 mnd snelheidsverhoging krijgen en wordt dit met een (oud -> dus trouw abonnee) Z1 abonnement niet toegestaan?  Het Z1 abonnement kan toch omgezet worden naar Start?

 

Wharlaar

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

@Vulcan ; Ik kan helaas niet zomaar gratis internetsnelheden verhogen en/of gratis zenderpakketten aanvragen. 

@Wharlaar ; is dit een actie die jou gemaild is? Ik zie in de voorwaarden zo snel niets terug over een jaar abonnement. Als er niet over verlengen wordt gesproken, wordt dit natuurlijk ook niet gedaan.  

Nee die is niet naar mij gemaild (actie staat op Pepper)

Uitgelicht topic