jph80

Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Mijn ervaring met de Mediabox Next

Ik heb de Next mediabox op 11-05 in gebruik genomen. Vlekkeloos geïnstalleerd zonder problemen. Maar toen gaf de mediabox dat ik ''geen abonnement'' had. Contact met de klantenservice gehad en gaven aan dat het probleem 24 uur geduld nodig had ivm omzetting van mijn oude abbonement naar het ''Next abbonement''. Ik heb de box nu ruim een week in gebruik en alles werkt perfect! De box is aanzienlijk sneller met het zappen tussen de zenders en in de cloud opnemen werkt ook perfect! Ziggo ga zo door!
2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Welkom jph80 op de Community

Blij dat de Next je goed bevalt en leuk compliment voor Ziggo.

Goed te horen dat het bevalt ?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Leuk om je ervaring te lezen met de Next, jph80. Veel kijkplezier!

Uitgelicht topic