JasperVL

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL zet zichzelf in stand-by

Goedemorgen,

Ik zit nu 3 dagen bij ziggo, en heb een mediabox xl. Sinds gisteren zet de mediabox  af en toe uit zichzelf op stand-by. Soms zet ik m aan en gaat ie na een paar seconden uit, soms zit er een paar minuten tussen, en soms kan ik een uur kijken zonder dat ie zichzelf uit zet. Ik heb de automatisch naar stand by instelling al naar 's nachts gezet, maar zonder succes. Mijn tv is een philips 8300 serie. Als iemand misschien weet waar dit aan zou kunnen liggen hoor ik het graag, alvast bedankt! 

Met vriendelijke groet,

Jasper

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Gaat het wel goed als u bij instellingen automatisch stand-by uit zet? 

JasperVL
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jan F. wrote:

Gaat het wel goed als u bij instellingen automatisch stand-by uit zet? 

Bij automatisch stand-by heb ik alleen de opties aan en 's nachts. Ik heb m op 's nachts gezet en heb nog steeds hetzelfde probleem

Mvg. 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Jan F. wrote:

Gaat het wel goed als u bij instellingen automatisch stand-by uit zet? 

 

Staat dat aan mag de box nog niet na enkele seconden uit gaan. Geen goed begin @JasperVL en ik zou je aanraden de helpdesk te bellen en de`box om te ruilen. Anders kan er altijd nog een moderator naar kijken. @Cecilia Ziggo ?

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4146Likes

Om even alles uit te sluiten zou ik even een fabriek instellingen uitvoeren. ( Of in 1e instantie even stroomloos zetten. 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
robbo wrote:

Om even alles uit te sluiten zou ik even een fabriek instellingen uitvoeren. ( Of in 1e instantie even stroomloos zetten. 

 

Maar gaat dat nog als de box zichzelf zo snel uitschakelt...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @JasperVL . Is dit inmiddels opgelost? We horen graag van je! Mocht het opgelost zijn, vinden we het ook leuk om te horen hoe. Daar kunnen we anderen dan wellicht ook weer mee helpen ^^

JasperVL
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, nee helaas heb ik nog steeds dit probleem. Heb ondertussen al een fabrieksreset geprobeerd en ook een tijdje uitgeplugd te laten maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb ondertussen wel contact met de klantenservice via twitter.

Mvg. Jasper

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Je hebt inmiddels een nieuwe mediabox begrijp ik, @JasperVL . Is het probleem hiermee opgelost? 🙂 

Uitgelicht topic