sebasjuh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL netwerk gedeelte resetten

Hallo,
ik wil mijn mediabox xl gebruiken als internet modem maar wanneer ik mijn laptop aansluit op de mediabox xl en dan het ip adres van de mediabox in de browser intyp dan krijg ik de inlogpagina van de mediabox te zien. Maar ik kan daar niet inloggen met gebruikersnaam admin en wachtwoord admin.

ik heb de mediabox al via de instellingen naar de fabrieksinstellingen teruggezet maar ik las hier dat dan alleen het video gedeelte gereset wordt.

kunt u het netwerkgedeelte resetten zodat ik kan inloggen in de mediabox met admin/admin ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sebasjuh . Helaas kan jij de Ziggo Mediabox XL niet als internet modem gebruiken. Hiervoor heb je de Connectbox, en deze zal je moeten blijven gebruiken voor je internet (en eventueel telefoon) abonnement. Enkel in voormalig UPC gebied is het mogelijk om de Ziggo Mediabox XL als modem te gebruiken. Overigens kan ook dan een klant dit niet zelf online regelen, maar moet dit altijd aan onze kant omgezet worden van modem naar mediabox.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sebasjuh . Helaas kan jij de Ziggo Mediabox XL niet als internet modem gebruiken. Hiervoor heb je de Connectbox, en deze zal je moeten blijven gebruiken voor je internet (en eventueel telefoon) abonnement. Enkel in voormalig UPC gebied is het mogelijk om de Ziggo Mediabox XL als modem te gebruiken. Overigens kan ook dan een klant dit niet zelf online regelen, maar moet dit altijd aan onze kant omgezet worden van modem naar mediabox.

Uitgelicht topic