Mc vince

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL: na het radio luisteren kan er niet meer gezapt worden

Is het normaal om heel de mediabox uit te moeten zetten na een tijdje op de zelfde zender gestaan te hebben??

ik namelijk niet zappen na een tijdje. Stand-by en weer aan werkt niet, heel de stroom moet eraf om weer te kunnen zappen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Mc vince, welkom op de Ziggo Community! Het probleem dat je omschrijft is ons helaas bekend. Be rt geeft je al een handige tip! Meer tips vind je onder dit topic. We horen graag van je er met de gegevens adviezen uitkomt 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Het zou kunnen zijn dat de batterijen leeg zijn van de Afstandsbediening. Wat gebeurt er als je die vervangt.

Mocht het zijn dat hij opnieuw moet koppelen, druk dan op de toetsenbord knop rechts onder 2 cirkels, even 5 seconden ingedrukt houden en het werkt weer ( Alleen als er gekoppeld moet worden )

Soms is het wel eens nodig de Media Box even stroomloos te maken, zodat deze even zijn stoom kan afblazen.

Ik heb hier een link om de afstandsbediening als hij zijn programma kwijt is weer te koppelen aan de Media Box XL. Afstandsbediening Koppelen aan de Media Box XL
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Mc vince Is dit na een periode radio luisteren?

Zo ja, druk dan alleen op de 1

Wacht tot de box NPO1 aangeeft en je kunt weer verder zappen.
Het is een bekend issue.
Mc vince
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Be rt wrote:
Mc vince Is dit na een periode radio luisteren?

Zo ja, druk dan alleen op de 1

Wacht tot de box NPO1 aangeeft en je kunt weer verder zappen.
Het is een bekend issue.



Oke top, ga ik dat proberen. Het is inderdaad na een tijdje muziek luisteren.

Nieuwe batterijen helpen niet (pakket ook nog maar 1 maand in huis)
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Mc vince, welkom op de Ziggo Community! Het probleem dat je omschrijft is ons helaas bekend. Be rt geeft je al een handige tip! Meer tips vind je onder dit topic. We horen graag van je er met de gegevens adviezen uitkomt 🙂

Uitgelicht topic