Hi allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie. Hebben jullie ook zoveel problemen met (met name) de Videoland app op de mediabox XL?
Ik kan die namelijk meer niet dan wel gebruiken. Heel vaak loopt hij vast, springt dan naar het beginscherm (Videoland by RTL op een zwart grijze achtergrond) en er is dan geen beweging meer in te krijgen. Videoland is meestal ook super traag (blijft heel lang op laden hangen), of ik krijg een foutmelding (ik meen VL04). Of ik Videoland nu open via kanaal 151 of via menu->media->apps->videoland, het maakt niet uit. Meestal werkt hij de dag daarna weer, maarja ik wil eigenlijk nu Videoland kijken. Ik heb al een nieuwe mediabox gekregen maar dat heeft het probleem niet opgelost. Ik heb het gevoel dat het in de software van de mediabox zit, aangezien de Videoland app zelf en website wel gewoon goed werken. Daarnaast heeft, voor zover ik heb kunnen testen, KPN geen enkel problemen met de Videoland app.
Bellen met de klantenservice heeft geen zin, de medewerker welke ik net gesproken heb had er volgens mij geen zin meer in, onaardig en gaf mij echt het gevoel dat het aan MIJ lag. Zo zei hij het ook: "ik kan een monteur sturen maar als u het probleem niet bij Ziggo licht maar bij u dan moet u ervoor betalen". Ohja en of ik even mijn mediabox 30 minuten helemaal uit wil zetten. Dat is "de oplossing" waar Ziggo telkens mee komt. Ik vind het geen oplossing als ik dit telkens moet doen, dat is dan meer een work around. Sorry maar ik verwacht toch wel wat meer service, ik ben niet anders gewend van Ziggo.
Ik heb ik het voorjaar al eens getwijfeld om over te stappen naar een anders provider (ondanks dat ik de interfaces van andere providers niet zo goed vindt), maar ik begin toch steeds meer te denken dat dat wel de enige oplossing is: overstappen.
Al met al wil ik gewoon even weten of er meer mensen zijn die zulke problemen hebben, of dat het dan toch echt aan mij ligt?