Mark20

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox next - wanneer te bestellen met huidige abonnement.

Wanneer krijg ik eigelijk de nieuwe mediabox next met behoud van mijn eigen abbo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
Hoi Mark,

Je kunt je abonnement wel omzetten naar Next complete of Max
gewoon even de sales afdeling bellen van ziggo. En je hebt de box binnen 2 dagen binnen.
Let wel op alle lopen de korting die je op je oude abonnement hebt komen te vervalen. Als je dit omzet heb je geen korting lopen van ziggo dan maakt het niet uit.
Alles blijft veder het zelfde ook je contractduur.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Mark,

Kort antwoord: Nooit.

Langer antwoord: je hebt nu abonnement waar een andere Mediabox in zit of een abonnement zonder Mediabox. De Mediabox Next zit bij de abonnementen TV Complete/Max Next. Je zal dus in elk geval je abonnement moeten aanpassen wil je de Mediabox Next willen krijgen.

De Mediabox is echter nog niet officieel gelanceerd, dus op dit moment is er ook nog geen echte vrije keuze in abonnement. Wanneer de box echt gelanceerd is, kan het hopelijk wel 🙂

Welk abonnement heb je nu precies?

Groet,
Evert
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
Hoi Mark,

Je kunt je abonnement wel omzetten naar Next complete of Max
gewoon even de sales afdeling bellen van ziggo. En je hebt de box binnen 2 dagen binnen.
Let wel op alle lopen de korting die je op je oude abonnement hebt komen te vervalen. Als je dit omzet heb je geen korting lopen van ziggo dan maakt het niet uit.
Alles blijft veder het zelfde ook je contractduur.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
"Let wel op alle lopen de korting die je op je oude abonnement hebt komen te vervallen als je dit omzet heb je geen korting lopen van Ziggo dan maakt het niet uit. "

En de tijdsduur van een langer lopend contract blijft hetzelfde.
Mark20
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert wrote:
Hoi Mark,

Kort antwoord: Nooit.

Langer antwoord: je hebt nu abonnement waar een andere Mediabox in zit of een abonnement zonder Mediabox. De Mediabox Next zit bij de abonnementen TV Complete/Max Next. Je zal dus in elk geval je abonnement moeten aanpassen wil je de Mediabox Next willen krijgen.

De Mediabox is echter nog niet officieel gelanceerd, dus op dit moment is er ook nog geen echte vrije keuze in abonnement. Wanneer de box echt gelanceerd is, kan het hopelijk wel 🙂

Welk abonnement heb je nu precies?

Groet,
Evert

Ik heb de complete abbo,mijn horizon doet het gewoon niet goed meer het laaste half jaar. heb gebeld met ziggo maar dan krijg ik weer een nieuwe horizon box en dat wil ik niet dus ik dacht als de next beter is,ook met Netflix
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Maar als je Mediabox XL het niet goed doet, dat kan opgelost worden.

Als je dat nog wilt:

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Neem voor de Next contact op met Ziggo, de langzame (test) uitrol is niet voor iedereen beschikbaar, alleen onder de juiste voorwaarden en regio.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Maar als je Mediabox XL het niet goed doet, dat kan opgelost worden.

Als je dat nog wilt: Kun je hier dan je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Neem voor de Next contact op met Ziggo, de langzame (test) uitrol is niet voor iedereen beschikbaar, alleen onder de juiste voorwaarden en regio.
houter

Level 1
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mark20 wrote:
Wanneer krijg ik eigelijk de nieuwe mediabox next met behoud van mijn eigen abbo

Gewoon bestellen bij Ziggo, heb ik ook gedaan. Binnen een paar dagen had ik hem binnen. Let wel op je moet over een losse modem beschikken. (Connectbox)
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Gewoon bestellen lukt niet altijd en als je geen los modem hebt, krijg je er één bijgeleverd. houter
houter

Level 1
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Be rt wrote:
Gewoon bestellen lukt niet altijd en als je geen los modem hebt, krijg je er één bijgeleverd. houter

In de eerste instantie zou ik eerst de Connectbox bestellen en als deze dat naar behoren werk zou ik de Mediabox Next bestellen. (je zou het kunnen proberen om ze beide te bestellen)
Be rt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als je de Next besteld en je hebt geen modem of een oud modem,
krijg je de Connect box als modem er automatisch bij geleverd.
Op beide zit installatie garantie, dus je hoeft gelukkig niet eerst te kijken of hij naar behoren werkt en zelf gelukkig niets uit te proberen. :relaxed:
Mark20
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, ik zal kijken wat ik ga doen

Uitgelicht topic