db2020

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next valt spontaan uit

LS, de next schakelt zichzelf uit. Compleet van de stroom af, niet tijdens het kijken . Schakelaar staat dan nog op aan.

Kan hem dan wel weer aanzetten door de schakelaar eerst uit en dan weer aan te zetten.

Weet iemand of dit in de instellingen staat. Was nog niet eerder gebeurt en nu 2 dagen achter elkaar.

2 Reacties 2
Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Hallo db2020

Heb je het volgende al geprobeerd: de Next 30 sec helemaal van het stroom te halen, dus eerst de stekker er uit en dan na 30 sec de stekker er weer in. De Next terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, helpt dit niet dan is er misschien een defect. Anders zou ik even contact opnemen met Ziggo, via ( 1200 ) gratis, of de chat, of via het contact formulier. Vervelend dit.Nee, zover ik weet staat dit niet bij de instellingen heb er geen last van.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hoi @db2020,

Wat merkwaardig dat je Next een eigen leven leidt. Dat lijkt me vanzelfsprekend niet de bedoeling. Hoe staat het er nu voor? Hoe is het je opgevallen dat de box volledig van de stroom gaat? Ging het ledje op de box daadwerkelijk ook uit? Reageert de box dan nog wel op de fysieke knoppen op de voorkant? En op welke energiestand staat de box? Ik ben benieuwd! 

Uitgelicht topic