Mickey71

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Next nog niet geactiveerd in jullie systeem

Afgelopen zaterdag heb ik de Mediabox Next ontvangen en aangesloten.
Netflix en Youtube werken prima, echter kan ik er nog weinig mee want de box is nog niet geactiveerd. Ik kan dus geen TV zenders kijken of programma's opnemen.
Bij elke zender staat ik ik mij hierop moet abonneren.
In mijn Ziggo en Ziggo Go staat dat ik geen Ziggo Mediabox heb.
Al meerdere keren contact met Ziggo support gehad en er wordt gezegd dat er een technisch probleem is en ik maar moet wachten.
Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben of ben ik de enige? Hoe lang gaat dit nu nog duren? Graag spoedig een oplossing zodat ik ook kan genieten van de nieuwe Mediabox Next.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Goedemorgen, Mickey71 . Zo te zien is jouw geduld flink op de proef gesteld! Ik zie dat je Mediabox sinds vanmorgen 09:14 goed in het systeem staat. Werkt hij nu? 🙂

Bekijk in context

13 Reacties 13
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Mickey71
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Om heerlijk eerlijk te zijn kan het mij niet zoveel boeien of andere mensen hier ook last van hebben. Jij hebt het probleem en dat moet opgelost worden. Het is al erg genoeg om iets nieuws in huis te hebben en dat het dan niet werkt.

Ik zal eens vragen of Lycke Ziggo voor je in het systeem kan kijken en of alles wel goed staat. Misschien is er iets mis gegaan en als er echt een storing is dan kan ze dat ook voor je inzien. Het is natuurlijk erg vervelend maar heb nog even geduld.
jph80

Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
Toen ik de next box thuis had ontvangen hadden we ook hetzelfde probleem. Was binnen 24 uur opgelost... De volgende dag de stroom er een keer afgehaald en alles werkte weer. Ik heb de next nu een aantal weken in huis en ik ben er zeer tevreden over! Dus ff geduld hebben nog 😉
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
TIP: Probeer eens de replay functie van diverse zenders. :wink:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
KBX458 als de box niet geactiveerd is dan doet replay het toch ook niet, gewoon een vraag hoor ?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat hiaat in mijn tip erken ik, maar als internet wel werkt, is het toch een poging waard vind ik. Helaas kan ik het zelf niet uitproberen.:sweat_smile:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Replay zou wel of niet kunnen werken in de beschreven situatie. Ben eigenlijk wel benieuwd, hoe dit zit.
Omdat Opname niet werkt, verwacht ik van Replay ook niet veel.

Apps kunnen worden gestart en werken, blijkt. De regie over wel/niet ligt dan bij de App. Netflix en Youtube leggen je niets in de weg.
Mickey71
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Replay TV en opnames maken lukt ook niet, ik krijg overal de melding dat ik geen abonnement heb. Bij diagnostiek staat ook dat de box niet is geactiveerd.
Het enige wat werkt zijn de apps.
Mickey71
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helaas na drie dagen wachten zit er nog geen leven in de Mediabox Next, het lijkt erop dat mijn abonnement niet goed is doorgevoerd in het Ziggo systeem. Want in de Mijn Ziggo website en Ziggo Go app staat niets weergegeven.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik ga dit melden bij de moderators die dan een zetje kunnen geven of naar het probleem kunnen kijken
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Goedemorgen, Mickey71 . Zo te zien is jouw geduld flink op de proef gesteld! Ik zie dat je Mediabox sinds vanmorgen 09:14 goed in het systeem staat. Werkt hij nu? 🙂
Mickey71
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Ziggo wrote:
Goedemorgen, Mickey71 . Zo te zien is jouw geduld flink op de proef gesteld! Ik zie dat je Mediabox sinds vanmorgen 09:14 goed in het systeem staat. Werkt hij nu? 🙂


Hoi Lycke, bedankt voor het kijken. Ik zit nu nog op me werk maar zal vanavond als ik thuis ben kijken of het werkt.
Mickey71
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mickey71 wrote:

Lycke Ziggo wrote:
Goedemorgen, Mickey71 . Zo te zien is jouw geduld flink op de proef gesteld! Ik zie dat je Mediabox sinds vanmorgen 09:14 goed in het systeem staat. Werkt hij nu? 🙂


Yes, de Mediabox Next werkt nu, ik kan nu de TV zenders zien en meer.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Mickey71 wrote:

Mickey71 wrote:

Lycke Ziggo wrote:
Goedemorgen, Mickey71 . Zo te zien is jouw geduld flink op de proef gesteld! Ik zie dat je Mediabox sinds vanmorgen 09:14 goed in het systeem staat. Werkt hij nu? 🙂
Yes, de Mediabox Next werkt nu, ik kan nu de TV zenders zien en meer.

Bedankt voor de terug koppeling Mickey71.
Fijn dat het weer werkt en veel plezier gewenst 🙂

Uitgelicht topic