mars64

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next niet zichtbaar in Ziggo GO

Ik heb de mediabox next nu bijna 2 weken,  vanaf 10 juni in gebruik.

Maar kan nog steeds niet in opnemen in mijn ziggo go app, daar blijft de oude mediabox xl instaan.

Meerdere malen gebeld met de klantenservice, die kunnen mij niet helpen.

Is er hier iemand die mij kan helpen.

Gr mars64

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mars64 
Welkom hier op de Ziggo Community. 

De hulptroepen staan paraat! Ik moet zeggen dat ik er wel van schrik dat de Mediabox Next na 2 weken nog steeds niet actief staat onder jouw producten. Net zoals @Steefb vind ik het ook jammer dat dit niet adequaat is opgepakt door mijn collega's van de klantenservice. Dit zet ik dan ook door. 

De Mediabox Next heb ik handmatig geactiveerd onder jouw producten. Binnen 24-48 uur is dit ook zichtbaar in Mijn Ziggo en Ziggo GO. Dit duurt altijd ietsjes langer i.v.m synchronisatie. Vanaf dat moment kun je ook opnemen via de Ziggo GO App. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hi en welkom @mars64 ,

 

Jammer dat het nog niet goed werkt. Wat heb je zelf al geprobeerd? Bijv Ziggo GO-app verwijderd?

mars64
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat heb ik gedaan, maar het werkt nog niet.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Mogelijk dat een moderator hierin iets voor je kan betekenen. Staan je postcode en huisnummer in je profiel? Ik heb hen een seintje gegeven.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Mag ik voordat een moderator reageert en het oplost even opmerken dat het belachelijk is dat de gewone klantenservice dit niet oppakt.

mars64
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik hoop dat een moderator dit oppakt, in mijn Ziggo go app staat nog steeds mijn oude Mediabox XL.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Steefb wrote:

Mag ik voordat een moderator reageert en het oplost even opmerken dat het belachelijk is dat de gewone klantenservice dit niet oppakt.

Blijkbaar mag men bij de gewone klantenservice niet allemaal in de achterliggende systemen.

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Ik kan met voorstellen dat een Call Centre Medewerker misschien aan ander mandaat heeft dan een Moderator hier. Maar ze zullen toch ongetwijfeld nog wel het probleem naar de juiste afdeling met juiste bevoegdheid kunnen doorzetten?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@mathijse Uit mijn ICT praktijk uit het verleden en als klant in het heden en wat ik hier lees, is het niet mogelijk om met iedere afdeling een direct lijntje te hebben voor de standaard helpdesk.

Vandaar dat dan ook mensen door de helpdesk naar het forum verwezen worden waar de moderators flink meer mogelijkheden hebben en de directe lijntjes indien nodig, ik ervaar ze als de 2 lijn in een helpdesk organisatie.

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

@Be rt , dank voor je antwoord. Ik heb zelf jaren lang bij een groot telecom bedrijf gewerkt en heb moeten constateren dat het voor medewerkers steeds lastiger wordt om de juiste bron aan te boren. In dit geval een 2e lijn. Dat komt omdat callcentra groter en onoverzichtelijker zijn geworden (geldt niet alleen voor Ziggo overigens). 

Maar als daarvoor nu enkel voor de klant met dit soort problematiek het forum overblijft, dan zouden we het hele concept van een callcentre eens flink onder de loep moeten nemen en de gehele organisatie.

 

Je wordt als klant via de site (na het stappenplan) verwezen voor een probleem naar de helpdesk. Ik vind dan ook dat het daar verder hoort afgehandeld te kunnen worden.

Ik noem het “one stop shopping”.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mars64 
Welkom hier op de Ziggo Community. 

De hulptroepen staan paraat! Ik moet zeggen dat ik er wel van schrik dat de Mediabox Next na 2 weken nog steeds niet actief staat onder jouw producten. Net zoals @Steefb vind ik het ook jammer dat dit niet adequaat is opgepakt door mijn collega's van de klantenservice. Dit zet ik dan ook door. 

De Mediabox Next heb ik handmatig geactiveerd onder jouw producten. Binnen 24-48 uur is dit ook zichtbaar in Mijn Ziggo en Ziggo GO. Dit duurt altijd ietsjes langer i.v.m synchronisatie. Vanaf dat moment kun je ook opnemen via de Ziggo GO App. 

mars64
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel, het werkt.

Uitgelicht topic