TD99

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox next - hoeveel TV's kan ik gebruiken

Op dit moment heb ik 3 Tv via Media box XL, Extra mediabox xl en 1x CI-card.
Hoe zit het met 3x TV en het Mediabox Next? Is het functionaliteit op maar een van deze? Nu kan ik opnames instellen van het mExtra mediabox XL dat zich bevint in het woonkamer.
Master mediabox xl is boven in slaapkamer wegens bekabeling.
Voordeel van Next zou voor mij zijn dat ik opnames op mijn PC kunnen bekijken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het is nog niet duidelijk hoeveel stuks Next per klant mogelijk worden.
Er wordt gefluisterd 3.
Op dit monent krijgt een door Ziggo geselecteerde klant voor de soft launch er eentje.
De samenwerking tussen meer keer Next verloopt via het Internet (the Cloud).
Er is maar 1 type Next. Gereserveerde Opnames in de Cloud zijn voor elke Next van een klant hetzelfde.

Dat lag anders bij de combinatie MBXL en MBXL Extra. De Extra kan alleen werken als er ook een Hoofdbox is, waarmee een prive verbinding is gelegd (via Coax, UTP of Wifi). Opnames staan op de HD van de HoofdBox.

Mbv Ziggo Go kun je inderdaad op een Next gereserveerde Opnames bekijken op een PC. Is ook via de Cloud geregeld.

Bekijk in context

2 Reacties 2
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het is nog niet duidelijk hoeveel stuks Next per klant mogelijk worden.
Er wordt gefluisterd 3.
Op dit monent krijgt een door Ziggo geselecteerde klant voor de soft launch er eentje.
De samenwerking tussen meer keer Next verloopt via het Internet (the Cloud).
Er is maar 1 type Next. Gereserveerde Opnames in de Cloud zijn voor elke Next van een klant hetzelfde.

Dat lag anders bij de combinatie MBXL en MBXL Extra. De Extra kan alleen werken als er ook een Hoofdbox is, waarmee een prive verbinding is gelegd (via Coax, UTP of Wifi). Opnames staan op de HD van de HoofdBox.

Mbv Ziggo Go kun je inderdaad op een Next gereserveerde Opnames bekijken op een PC. Is ook via de Cloud geregeld.
TD99
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor antwoord. Dus hopelijk komt de mogelijkheid meerdere Nexts te hebben zsm!

Uitgelicht topic