Marco M

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next gebruiken met een Mediabox XL als extra Mediabox?

Kan je een mediabox next gebruiken met een horizon als extra box?
4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Nee, dat kan niet. Als u een mediabox Next wilt hebben sluit u een nieuw jaarabonnement af, vervallen eventuele kortingen en betaalt u activatiekosten.

U bespaart echter aan energiekosten. Ik heb berekend dat als u 6 uur per dag TV kijkt en de rest van de tijd de mediabox in stand-by (midden/normaal) laat staan, u met de XL ca. €72 per jaar kwijt bent en met de Next ca. €8,3.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen Marco M,

Dit is inderdaad niet mogelijk, zoals Jan F. aangaf. Binnen 1 abonnement is het niet mogelijk om een Mediabox XL en een Mediabox Next gelijktijdig te gebruiken. Beide zijn hoofdboxen binnen een abonnement.
Als er wordt gekozen voor het abonnement waarbij de Mediabox Next in bruikleen wordt geleverd, zal de Mediabox XL naar ons retour gezonden moeten worden.

Ik zie in het systeem dat je inmiddels hebt besloten om over te gaan naar het abonnement waarbij de Mediabox Next in bruikleen wordt geleverd en dat je deze afgelopen zaterdag is ontvangen. Is het gelukt met de installatie van de Mediabox Next Marco M?
Marco M
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt, simpeler kan niet. Alleen wel vreemd dat mijn maandbedrag ineens hoger is terwijl ik een kleiner tv-pakket heb genomen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Marco M wrote:
Het is gelukt, simpeler kan niet. Alleen wel vreemd dat mijn maandbedrag ineens hoger is terwijl ik een kleiner tv-pakket heb genomen.

Zonder de oude en nieuwe abonnementen te kennen kan ik daar moeilijk over oordelen. Wel is het zo dat bij het aangaan van het nieuwe abonnement eventuele kortingen die u had zijn vervallen.
Bij een gelijkblijvend abonnement zou het verschil €0,50 moeten zijn, plus de eenmalige activatiekosten.

Uitgelicht topic