haasjehop

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next foutcode CS1010

Ik heb vandaag mijn mediabox next ontvangen, bij installatie krijg ik de foutcode CS 1010 en de melding dat mijn abonnement niet te vinden is.
Ziggo gebeld maar die weten het ook niet, monteur komt langs eind van de week.
Kunt u dit voor mij oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi haasjehop, welkom hier!

Alle informatie over foutcodes kan je hier vinden, klik hier. Dit is een administratieve kwestie, een monteur lijkt me dus overbodig. Het kan zo'n 24 uur duren voordat alles in onze systemen doorloopt en de Next echt actief staat. Heb dus nog even geduld 🙂 Mocht de Next het vandaag gaan doen en je wilt de installatiemonteur annuleren neem dan even opnieuw contact op.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi haasjehop, welkom hier!

Alle informatie over foutcodes kan je hier vinden, klik hier. Dit is een administratieve kwestie, een monteur lijkt me dus overbodig. Het kan zo'n 24 uur duren voordat alles in onze systemen doorloopt en de Next echt actief staat. Heb dus nog even geduld 🙂 Mocht de Next het vandaag gaan doen en je wilt de installatiemonteur annuleren neem dan even opnieuw contact op.
haasjehop
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael, het klopt vandaag werkt alles prima en heb de monteur afgemeld!
Mijn dank is groot:)
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat het nu werk, haasjehop. Veel plezier met de Next!

Uitgelicht topic