Bruukse1983

Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next en betaal achterstand.

Ik zag de laatste keer bij een kennis met een betaal achterstand dat ze geen toegang meer hadden tot NPO 1-2 en 3. Misschien kunnen jullie hier iets aan doen zo dat deze zenders toch te bekijken zijn in een nood toestand.
3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Bruukse1983 wrote:
Ik zag de laatste keer bij een kennis met een betaal achterstand dat ze geen toegang meer hadden tot NPO 1-2 en 3. Misschien kunnen jullie hier iets aan doen zo dat deze zenders toch te bekijken zijn in een nood toestand.


Hoi,
Dit is een klanten helpen klanten forum en deze vraag zal je bij de klantenservice van Ziggo zelf moeten neerleggen. 0900-1884

Niet betalen is afsluiten denk ik , en ik weet niet of de argumentatie noodtoestand van toepassing is bij een telecomprovider , een van de moderatoren Lycke Ziggo ? kan er misschien iets over zeggen.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
ik denk ook niet dat dat opgaat omdat er ook nog iets is als radio via de ether. En die zijn beter te ontvangen in geval van noodgevallen dan een gecodeerde zender die afhankelijk is van betalingen en ononderbroken kabel en elektra.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De communicatie bij een noodtoestand gaat tegenwoordig via de mobiele netwerken. Dat is per wet geregeld. Zie o.a. https://wetten.overheid.nl/BWBR0041486/2019-01-01. De zenders NPO 1, 2 en 3 spelen daar geen rol in.

Uitgelicht topic