Samsha

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox blokken in beeld.

mijn probleem is dat we op bepaalde zenders blokken door ons beeld krijgen en wij hebben er alles aan gedaan wat mogelijk is zelfs is er een ziggomonteur bij ons geweest en hij heeft alles onderzocht wat te onderzoeken was en bij ons was alles van bekabeling tot buiten in de kast van ziggo in orde en verder kon hij niks meer doen,dus ten einde raad want dit is niet leuk om te kijken en dit hebben wij al heel lang,dus vraag mij af en ik denk van wel dat t aan de mediabox ligt wat gaat ziggo er aan doen want dit is echt geen goede service van ziggo en hoop dat ze met een blijvende oplossing komen want wij zijn al vanaf t begin bij ziggo en wij overwegen echt om over te stappen naar elders.

bvd een trouwe klant
6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dit topic al gelezen?
https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/blokken-of-strepen-in-beeld-oorzaken-en-oplossingen-18401
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Samsha de trouwe klant. Welkom op de Ziggo Community!
Trouwe klant of niet; blokken in beeld zit natuurlijk niemand op te wachten. Hier moet actie worden ondernomen.

Helaas hebben we je niet meer gezien, sinds de reacties die gegeven zijn. Heb je voor ons een update/antwoorden op de vragen hierboven? 🙂 We helpen je heel graag verder ^^.
Samsha
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb inderdaad de horizon box maar zoals ik beschreven heb heeft een ziggomonteur heeft echt alles nagekeken ook de frequentie enz dus ten einde raad kom aub met een oplossing en niet van kijk naar frequentie enz want dat is allemaal nagekeken ook bekabeling is oke


Trouwe klant
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Samsha Zonder info heb ik honderd oplossingen voor je, die waarschijnlijk allemaal de plank volledig misslaan, want dan moet het toch nog de honderd en eenste zijn.

Geef in ieder geval antwoord op de volgende vraag, dan kan dat mogelijke probleem uitgesloten worden.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?

Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Samsha . Zonder informatie, wordt het helaas heel lastig om zaken op te lossen :-(. Kom je snel terug met antwoorden? 🙂

Uitgelicht topic