Svenkeij

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox blijft resetten

Goedenavond, 

wij zijn vandaag verhuisd en ik heb vandaag de mediabox aan gesloten. Nu hebben ik wel internet maar geen tv. Ik heb alle stappen na gelopen 3x zelfs en dan doet hij het 2 seconden en dan valt hij weer in een riset mode. En dat blijft hij maar herhalen. Wat kan hier aan gedaan worden?

 

mvg,

sven Keij 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed je gesproken te hebben, @Svenkeij! Je nieuwe Mediabox is onderweg, inclusief retourinstructies voor je huidige. Mocht er nog iets zijn, weet je ons te vinden 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi@Svenkeij ,

Da's een flinke domper na de verhuizing, dan wil je juist lekker onderuit kunnen ploffen. Welkom op de Ziggo Community trouwens 🙂 Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met een collega en nog even aan de slag ging. Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan kunnen we een vervangende box sturen of een monteursafspraak maken.

Svenkeij
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Alex, 

 

ik heb het inderdaad nog geprobeerd maar het is helaas weer niet gelukt. Zouden jullie alsjeblief een nieuwe willen opsturen? 

En nog zo paket om het oude modum retour te sturen.

 

ik hoor graag of het ingang kan worden gezet.

mvg, Sven Keij 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed je gesproken te hebben, @Svenkeij! Je nieuwe Mediabox is onderweg, inclusief retourinstructies voor je huidige. Mocht er nog iets zijn, weet je ons te vinden 

Uitgelicht topic