1
Vraag
2
Reacties
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes

Links cookie pop-up op Mijn Ziggo inlogpagina werken niet

Als je zonder geïnstalleerde cookies naar de mijn ziggo inlogpagina ( https://account.ziggo.nl/account/inloggen ) gaat, zie je de volgende pop-up:



Als je echter in de pop-up op de link "cookies-pagina", of de link "instellingen" klikt, wordt je niet correct doorgeleid naar de betreffende pagina(s), het scherm ververst alleen maar weer naar https://account.ziggo.nl/account/inloggen , en je krijgt dezelfde cookies pop-up weer te zien. De enige manier om aan deze eindeloze loop te ontsnappen is door op accepteren te klikken, waarmee je automatisch alle cookies accepteert en dus niet zoals de tekst doet vermoeden zelf (meteen) kunt aangeven welke cookies je kunt toestaan. (of door gewoon de pagina te sluiten natuurlijk, maar dan is het lastig inloggen)

(je kunt wel later alsnog je cookie instellingen veranderen, maar helaas, als je eerst alles accepteert en dan later wijzigt naar alleen noodzakelijk, eindig je toch met meer cookies dan als je meteen als eerste noodzakelijk kiest, raar maar waar. Je accepteert dan namelijk cookies die door het veranderen naar noodzakelijk niet ongedaan gemaakt worden, je moet dan namelijk naar de externe website van die cookie plaatser gaan en dan handmatig om verwijdering vragen, of zelf handmatig de cookies op je browser opzoeken en verwijderen nadat je onderzocht hebt om welke cookies het precies gaat)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Shilka,

Er is direct actie ondernomen. Via account.ziggo.nl en community.ziggo.nl werkt alles hier nu weer zoals het hoort. Kan je dat bevestigen?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Shilka, goed dat je dit aangeeft. In welke browser ervaar je dit probleem en ervaar je hetzelfde in andere browsers? Hoe meer informatie hoe beter, dus ik hoor graag van je.
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Michael Ziggo Ik heb het probleem in Chrome. Versie 72.0.3626.81 (Officiële build) (64-bits)

Ik heb ook met Edge getest, en met Samsung Internet, en ook daar precies hetzelfde probleem; het is niet mogelijk om via de pop-up links naar "cookies-pagina" of "instellingen" te gaan.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor je terugkoppeling!

Zelf heb ik het getest in meerdere browsers, maar in alle gevallen kom ik wel op de goede pagina uit. Ik kom steeds op Ziggo.nl/cookies uit wanneer ik op instellingen klik. Wat gebeurt er als je direct naar die pagina gaat en daar de gewenste instellingen aanklikt?
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Michael Ziggo Als je naar ziggo.nl/cookies verwezen wordt dan ben je ook op een ziggo.nl pagina begonnen met je cookies pop up, en niet op een account.ziggo.nl pagina zoals ik vermeldde.

Ik zal het iets preciezer nog proberen uit te leggen:


  • Als je op een ziggo.nl pagina de cookies pop-up krijgt, werken de links prima, zowel "cookies-pagina" en "instellingen" verwijzen naar https://www.ziggo.nl/cookies , en die pagina werkt zoals het hoort.
  • Als je op een account.ziggo.nl pagina de cookies pop-up krijgt, werken de links niet goed; "cookies-pagina" verwijst dan naar https://account.ziggo.nl/account/undefined , en "instellingen" verwijst dan naar https://account.ziggo.nl/cookies . Beide pagina's leiden direct weer terug naar https://account.ziggo.nl/account/inloggen waar je de pop-up weer ziet
  • Trouwens, hier op het forum gaat het ook niet goed; Als je op een community.ziggo.nl pagina de cookies pop-up krijgt, werken de links ook niet goed; "cookies-pagina" verwijst dan naar https://community.ziggo.nl/undefined , en "instellingen" verwijst dan naar https://community.ziggo.nl/cookies . Je ziet dan in beide gevallen dit:


Kortom, in die gevallen gaat het bij mij niet goed, in geen enkele browser.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Check! Nu snap ik 'm helemaal en kan het hier ook reproduceren. Ik heb het uitgezet en zodra ik iets te horen krijg dan laat ik het hier weten.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Shilka,

Er is direct actie ondernomen. Via account.ziggo.nl en community.ziggo.nl werkt alles hier nu weer zoals het hoort. Kan je dat bevestigen?
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Dat kan ik zeker bevestigen! Michael Ziggo

Helemaal opgelost, en een pluim voor de snelheid waarmee! Zeer vlot opgelost 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Super! Bedankt voor je signalement, die zijn altijd welkom. Ik ga het topic nu sluiten, mocht er in de toekomst nog iets zijn, open dan gerust een nieuw topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic