Cor Frentz

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Led lampje van tv blijft knipperen

Hallo wie weet raad ? Als ik de tv op standby zet blijft het led lampje ervan knipperen als ik de hdmi kabel los maak knippert het lampje niet meer Wie weet wat het kan zijn ? Ik zet nu de mediabox next maar uit als ik ga slapen Graag reactie.

Groetjes cor.

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Welke energie stand gebruikt u in stand-by? 

Cor Frentz
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

energie stand eco maar bij normaal blijft die ook knipperen

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Heeft u de aan/uit knop zo ingesteld dat TV en mediabox Next gelijktijdig worden uitgeschakeld? Zo ja, de box al eens gereset?

Cor Frentz
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee ik druk op de tv knop tv gaat in de standby zou niet weten hoe ik dat moet doen dat de tv en de box gelijk uit gaan  de box wel gereset 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Cor Frentz wrote:

nee ik druk op de tv knop tv gaat in de standby zou niet weten hoe ik dat moet doen dat de tv en de box gelijk uit gaan  de box wel gereset 

Dat doet u in de instellingen van de Next. Druk op home, dan het tandwieltje en bekijk dan de mogelijkheden.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Cor Frentz 

Welkom op de Community! Irritant dat er een lampje blijft knipperen. Net als @Jan F. ben ik benieuwd hoe je het precies in hebt gesteld met de afstandsbediening van de Next. Op deze pagina kun je lezen hoe je e.e.a. weer van elkaar loskoppelt. Laat je weten of dit helpt?

Uitgelicht topic