MR010

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lange duur voor het oplossen van een netwerkstoring

Waarom duurt het 4 bloody dagen (!!) om een storing in Capelle a/d IJssel op te lossen? Net doodleuk weer een sms-bericht dat het een dag(!) langer duurt. Tuurlijk joh neem alle tijd.

Net terug bij Ziggo, kabel monopolist.

Echt bagger slecht.

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MR010 wrote:

Waarom duurt het 4 bloody dagen (!!) om een storing in Capelle a/d IJssel op te lossen? Net doodleuk weer een sms-bericht dat het een dag(!) langer duurt. Tuurlijk joh neem alle tijd.

Net terug bij Ziggo, kabel monopolist.

Echt bagger slecht.

 

 

Dat is zeker normaal niet de bedoeling , maar er zal wel iets pittigs aan de hand kunnen zijn waardoor het qua tijd uit de hand loopt.

 

MR010
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ronihd wrote:
MR010 wrote:

Waarom duurt het 4 bloody dagen (!!) om een storing in Capelle a/d IJssel op te lossen? Net doodleuk weer een sms-bericht dat het een dag(!) langer duurt. Tuurlijk joh neem alle tijd.

Net terug bij Ziggo, kabel monopolist.

Echt bagger slecht.

 

 

Dat is zeker normaal niet de bedoeling , maar er zal wel iets pittigs aan de hand kunnen zijn waardoor het qua tijd uit de hand loopt.

 


Dat mag zo zijn, echter zou betere communicatie dan nogal een verschil maken. Laat dan weten wat er aan de hand is en waarom het zolang duurt. 4 dagen, dat vind ik nogal wat.

Zo’n lange storing, met 0 communicatie - afgezien van weer een slap 1-regelig sms-je (“jammer joh, misschien morgen weer”) - roept enkel frustratie op. Zeker in combinatie met de huidige hoge tarieven.

Dus, net een week terug: vanavond uitzoeken hoe ik een klacht indien. Niet dat het uitmaakt, maar misschien krijg ik dan eindelijk te horen wat er aan de hand is.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MR010 wrote:
Ronihd wrote:
MR010 wrote:

Waarom duurt het 4 bloody dagen (!!) om een storing in Capelle a/d IJssel op te lossen? Net doodleuk weer een sms-bericht dat het een dag(!) langer duurt. Tuurlijk joh neem alle tijd.

Net terug bij Ziggo, kabel monopolist.

Echt bagger slecht.

 

 

Dat is zeker normaal niet de bedoeling , maar er zal wel iets pittigs aan de hand kunnen zijn waardoor het qua tijd uit de hand loopt.

 


Dat mag zo zijn, echter zou betere communicatie dan nogal een verschil maken. Laat dan weten wat er aan de hand is en waarom het zolang duurt. 4 dagen, dat vind ik nogal wat.

Zo’n lange storing, met 0 communicatie - afgezien van weer een slap 1-regelig sms-je (“jammer joh, misschien morgen weer”) - roept enkel frustratie op. Zeker in combinatie met de huidige hoge tarieven.

Dus, net een week terug: vanavond uitzoeken hoe ik een klacht indien. Niet dat het uitmaakt, maar misschien krijg ik dan eindelijk te horen wat er aan de hand is.

 

 

Je kan ook bellen  ? 0900-1884   lokaal tarief 

Uitgelicht topic