MarijnHeuts

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kwaliteit GoT 4-6 abominabel

Late to the party, pas geleden begonnen aan GoT. Inmiddels aanbeland in seizoen 4 en aflevering 6 lijkt vooralsnog het einde. Het beeld hapert doorlopend en bevat meer roze en groene pixels dan er tot nu toe doden zijn gevallen. Het is tot nu toe de enige aflevering die hapert, eerdere en latere doen het. Voor het verhaal zou ik deze toch ook graag zien, kan ie gerepareerd worden?
6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey MarijnHeuts . Welkom hier en welkom in de geweldige wereld van Game of Thrones. Hoe heerlijk moet het zijn om alles achter elkaar te kunnen kijken :-D.
Maar dan moet het wel goed werken, natuurlijk! Op welke manier kijk je de serie? Via de tv (wat voor mediabox/module?) of online (via de app of browser)?

Ik hoor graag van je!
MarijnHeuts
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Lycke,

Dank je voor je reactie. Inderdaad lekker zo veel in het vooruitzicht te hebben!
We streamen vanaf iPhone of iPad naar de tv via een chromecast. En dat gaat prima hoor. Want nogmaals, alle andere afleveringen werken vooralsnog prima, het is alleen specifiek deze die doorlopend blijft hangen en een beeld vol felgekleurde pixels heeft. We hebben ons er 50 minuten doorheen geworsteld met enkel geluid en geraden wie wat zei. In elk geval zo het verhaal kunnen blijven volgen. Lijkt dus een fout in die ene aflevering?

Groeten,
Marijn
MarijnHeuts
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update: aflevering 4-7, 4-8 en 4-9 waren prima, 4-10 is helaas weer net zo erg. Dit gaat zo de hele aflevering door.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bizar. Ik ga hier de boel ook even testen.
Wanneer je de aflevering op Ipad/iphone afspeelt; zie je dan ook deze fouten? En hoe gaat het wanneer je ze op een PC/laptop bekijkt (www.ziggogo.tv)? Dit niet als oplossing, hoor, maar puur als test 🙂

Ik zie op het adres in je profiel trouwens geen Ziggo abonnement staan. Kijk je via het account van een ander?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
MarijnHeuts Is het bij jou inmiddels al weer goed?
Ik had er ook last van bij 4-6 op m'n telefoon, maar het ziet er nu weer goed uit 🙂 Ook aflevering 10 gaat goed bij mij.
MarijnHeuts
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gek he?

Uitgelicht topic