Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Maar een aantal van je medeklanten hebben ook veel ervaring met deze box en weten vele oplossingen uit hun ervaring.
Kun je hier de volgende gegevens hier plaatsen?
Anders is er weinig over te zeggen.
SBS6 problemen komen vaak voor met een verouderde aansluiting.
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.
Kun je hier ook een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?
Mocht dit een oude aansluiting zijn wordt deze gratis vervangen door een Ziggo monteur.