Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Korte onderbrekingen bij het luisteren naar digitale radio.

Goedemorgen, bij het luisteren naar digitale radio, via de Pace DCR 7111/03, decoder (oud UPC gebied) krijg ik steeds korte onderbrekingen en daarna kan ik gewoon weer luisteren. Het AOP is in 2014 vervangen door een Ziggo monteur, omdat de installateur tijdens de renovatie het niet goed had gedaan. Het geluid gaat via de HDMI 1, van mijn Home Cinema set. De tv geeft overigens geen problemen. misschien voldoet het AOP niet meer komt binnen in de huiskamer. Voor de duidelijkheid 2 foto`s. Wie kan mij helpen? Ook al met een andere splitter geprobeerd blijft het zelfde.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als dit de eerste plaats is waar Ziggo je huis binnenkomt dan kun je Ziggo bellen en de storingen voorleggen en om een nieuwe AOP vragen, wordt gratis door een monteur geplaatst.

Mocht je nog een andere plaats hebben waar Ziggo binnenkomt b.v. de meterkast of ergens anders, kun je hier dan ook een foto van plaatsen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Verwijderd account
Niet van toepassing
Op de radio-aansluiting van de splitter heb je nog wel een kabel lopen, waar dient die dan voor als je toch via de decoder luistert?
Vibram Barefoot
Topicstarter
Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes
N.N. wrote:
Op de radio-aansluiting van de splitter heb je nog wel een kabel lopen, waar dient die dan voor als je toch via de decoder luistert?
Hallo N.N. die Loopt van het AOP naar de antenne ingang van mijn set, zodat ik ook nog analoog kan luisteren.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je ook een foto plaatsen van je AOP zonder splitter ervoor?

Als je de verbinding naar de digitale radio direct in de AOP doet, heb je dan ook de korte onderbrekingen?

Als dat zo is dan is het de AOP waarschijnlijk, als je geen onderbrekingen meer hebt, zou een nieuwe splitter de uitkomst zijn.
Vibram Barefoot
Topicstarter
Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes
Be rt wrote:
Kun je ook een foto plaatsen van je AOP zonder splitter ervoor?

Als je de verbinding naar de digitale radio direct in de AOP doet, heb je dan ook de korte onderbrekingen?

Als dat zo is dan is het de AOP waarschijnlijk, als je geen onderbrekingen meer hebt, zou een nieuwe splitter de uitkomst zijn.
Hallo Bert, ja als ik de verbinding direkt in het AOP doe, heb ik ook onderbrekingen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als dit de eerste plaats is waar Ziggo je huis binnenkomt dan kun je Ziggo bellen en de storingen voorleggen en om een nieuwe AOP vragen, wordt gratis door een monteur geplaatst.

Mocht je nog een andere plaats hebben waar Ziggo binnenkomt b.v. de meterkast of ergens anders, kun je hier dan ook een foto van plaatsen?
Vibram Barefoot
Topicstarter
Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes
Be rt wrote:
Als dit de eerste plaats is waar Ziggo je huis binnenkomt dan kun je Ziggo bellen en de storingen voorleggen en om een nieuwe AOP vragen, wordt gratis door een monteur geplaatst.

Mocht je nog een andere plaats hebben waar Ziggo binnenkomt b.v. de meterkast of ergens anders, kun je hier dan ook een foto van plaatsen?
Bedankt Bert voor zover, ga het aan 1200 voorleggen, heb maar een aansluiting waar de kabel de huiskamer binnenkomt en niets in de meterkast.

Uitgelicht topic