De Microsoft Ondersteunings- en herstelassistent voor Office 365 meldt:
Er is een probleem aangetroffen.
Resultaat kopie
U hebt een postvak in Office 365. Er doen zich echter problemen met de configuratie voor in de Automatisch opsporen-service waardoor Outlook geen verbinding kan maken met Office 365. Een tussenliggende Webserver op https://autodiscover.upcmail.nl/ Autodiscover/Autodiscover.xml veroorzaakt een conflict met de Automatisch opsporen-service en retourneert onvolledige gegevens.
De beheerder dient het Automatisch opsporen-onderdeel op https://autodiscover.upcmail.nl/Autodiscover/Autodiscover.xml te verwijderen of te corrigeren.
Als de beheerder bovenstaande niet snel kan oplossen, kunt u de volgende actie ondernemen als tijdelijke oplossing:
Maak een Outlook-registersleutel om het HTTPS-hoofddomein uit te sluiten. Raadpleeg het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel voor meer informatie hierover 2212902
Belangrijk Het uitsluiten van het HTTPS-hoofddomein is geen langetermijnoplossing voor dit probleem. Het is een tijdelijke oplossing die dient als onmiddellijke ondersteuning. Zodra de beheerder het bovenstaande Automatisch opsporen-probleem heeft opgelost, moet de Outlook-registersleutel worden verwijderd.
De Office 365-beheerder kan onder andere het volgende doen:
U dient het Automatisch opsporen-onderdeel op https://autodiscover.upcmail.nl/Autodiscover/Autodiscover.xml te verwijderen of te corrigeren. Als https://autodiscover.upcmail.nl/Autodiscover/Autodiscover.xml wordt beheerd door een webhostingprovider, kunl u contact opnemen met deze provider en ervoor zorgen dat de server niet reageert op Automatisch opsporen-aanvragen.
Wat is de rol voor wie om wat hoe aan te passen?
Marcel