Vossestein

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling Outlook-account aan Ziggo-server

De Microsoft Ondersteunings- en herstelassistent voor Office 365 meldt:

Er is een probleem aangetroffen.

Resultaat kopie
U hebt een postvak in Office 365. Er doen zich echter problemen met de configuratie voor in de Automatisch opsporen-service waardoor Outlook geen verbinding kan maken met Office 365. Een tussenliggende Webserver op https://autodiscover.upcmail.nl/ Autodiscover/Autodiscover.xml veroorzaakt een conflict met de Automatisch opsporen-service en retourneert onvolledige gegevens.

De beheerder dient het Automatisch opsporen-onderdeel op https://autodiscover.upcmail.nl/Autodiscover/Autodiscover.xml te verwijderen of te corrigeren.

Als de beheerder bovenstaande niet snel kan oplossen, kunt u de volgende actie ondernemen als tijdelijke oplossing:
Maak een Outlook-registersleutel om het HTTPS-hoofddomein uit te sluiten. Raadpleeg het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel voor meer informatie hierover 2212902

Belangrijk Het uitsluiten van het HTTPS-hoofddomein is geen langetermijnoplossing voor dit probleem. Het is een tijdelijke oplossing die dient als onmiddellijke ondersteuning. Zodra de beheerder het bovenstaande Automatisch opsporen-probleem heeft opgelost, moet de Outlook-registersleutel worden verwijderd.

De Office 365-beheerder kan onder andere het volgende doen:
U dient het Automatisch opsporen-onderdeel op https://autodiscover.upcmail.nl/Autodiscover/Autodiscover.xml te verwijderen of te corrigeren. Als https://autodiscover.upcmail.nl/Autodiscover/Autodiscover.xml wordt beheerd door een webhostingprovider, kunl u contact opnemen met deze provider en ervoor zorgen dat de server niet reageert op Automatisch opsporen-aanvragen.

Wat is de rol voor wie om wat hoe aan te passen?

Marcel
2 Reacties 2
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Hallo Vossestein misschien heb je wat aan deze link, er zal wel een instelling fout / veranderd zijn.
Vossestein
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook bij direct aanpassen via Outlook-app blijft Outlook melden:

"Er is iets misgegaan
Er is iets misgegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in Outlook. Probeer het opnieuw."

En daar kun je dagen mee aan slag.

Uitgelicht topic