Kingraap

Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Koppel LG oled 55c7v met horizon xl

Ik krijg de afstandsbediening van m’n mediabox xl niet aan m’n Lg oled gekoppeld. Weet iemand een manier of code? Heb al van alles geprobeerd ...☹️☹️☹️
Daarnaast lijk de ab alleen binnen 2,5 meter van de box te werken (batterijen al vervangen ...)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
KingraapOk ik begrijp dat enkele functie's wel werkt. Ik heb onlangs iemand geholpen met vergelijkbaar probleem. Ook een lg tv . Sommige toetsen werkte wel (volume en uit aan wisselvallig) door de tv even echt stroomloos te zetten 3 a 5 minuten. Werkte het. Wellicht bij jou ook. Succes gr Rob.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Kingraap
Topicstarter
Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aanvullend. Heb de ab nu wel gekoppeld via ziggo handleiding. Maar volume werkt niet. Mute werkt niet. Vaag. Tips?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
KingraapOk ik begrijp dat enkele functie's wel werkt. Ik heb onlangs iemand geholpen met vergelijkbaar probleem. Ook een lg tv . Sommige toetsen werkte wel (volume en uit aan wisselvallig) door de tv even echt stroomloos te zetten 3 a 5 minuten. Werkte het. Wellicht bij jou ook. Succes gr Rob.
Kingraap
Topicstarter
Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wonderlijk! Tv reageert inderdaad al veel beter! Dank. Ik blijf event testen ?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Top!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
, @robbo!
Kingraap
Topicstarter
Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heb gemerkt dat volume (mute) alleen werkt wanneer ik op een meter of 2 - 3 van de horizon zit...das wel erg dichtbij 😞
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Zijn de batterijen nog wel goed? Of zet de mediabox even 1 a 2 ook even stroomloos via knopje achter zijde.

Uitgelicht topic