Hey @Razend . Het is duidelijk dat je niet blij bent met hoe alles is gegaan. Logisch, want zonder diensten zitten en hierdoor inkomsten missen is niet leuk :-(.
Nu is het zo dat oude apparatuur, bij omwisseling, inderdaad nog 2 weken zou moeten werken (tot de nieuwe apparaten worden geactiveerd). In dit geval gaat het echter niet puur om wisseling van apparatuur, maar ook van abonnement. En dan werkt het helaas wat anders.
Wat duidelijk is, is dat het niet zo gelopen is als je had verwacht, en daar balen we natuurlijk enorm van. Dit had beter gemoeten. Voor de 2 dagen dat je zonder internet gezeten hebt, bieden we daarom ook vergoeding, volgens onze algemene voorwaarden.
Nou zie ik in de notities op je klantnummer dat je een vergoeding van ruim 1600 euro aan ons gevraagd hebt. En helaas, dit is niet iets wat we voor je kunnen regelen. Gemiste inkomsten is niet iets wat bij ons te verhalen is en ook eigen monteurskosten kunnen niet bij ons verhaald worden. De vergoeding die je is geboden, is de vergoeding waar je bij ons recht op hebt.