RemyEgberts

Level 1
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan niet inloggen Mediabox

HOi Ziggo,

Ik kan niet inloggen met admin admin in mijn mediabox naar mijn weten heb ik dit nog nooit veranderd en ben ik ook nog nooit via deze manier in de mediabox gegaan. kan je het resetten?

mvg Remy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoi Remy, je bent nu op een klant helpt klant forum, waar Ziggo moderators op werkdagen aanwezig zijn.

Je kunt het modemdeel zelf niet resetten.
Het TV deel kun je met de afstandsbediening wel resetten, maar dat wijzigt niets aan je modemdeel.

Wat wil je wijzigen in je modem deel?
Heb je ook een apart modem?

Ziggo moderators die op werkdagen hier zijn kunnen het modemdeel van je Mediabox XL wel resetten.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoi Remy, je bent nu op een klant helpt klant forum, waar Ziggo moderators op werkdagen aanwezig zijn.

Je kunt het modemdeel zelf niet resetten.
Het TV deel kun je met de afstandsbediening wel resetten, maar dat wijzigt niets aan je modemdeel.

Wat wil je wijzigen in je modem deel?
Heb je ook een apart modem?

Ziggo moderators die op werkdagen hier zijn kunnen het modemdeel van je Mediabox XL wel resetten.
RemyEgberts
Topicstarter
Level 1
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey Bert,

thnx man voor je antwoord. ik wil de horizon box resetten omdat ik er niet in kom met admin admin. Ik heb zelf nog nooit deze gebruikersnaam en wachtwoord verander.... ik wil erin omdat mijn wifi via de box gaat maar dit erg traag is.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Krijg je wel de inlogpagina van de Mediabox XL te zien?
RemyEgberts
Topicstarter
Level 1
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja deze kan ik gewoon zien.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dan wordt het wachten op een Ziggo moderator.

Of je kunt het via de helpdesk proberen, maar ik weet niet of iedereen dit kan en mag en begrijpt dat het alleen je modemdeel is van je Mediabox XL en niet het TV deel, want dat verandert niets aan je huidige situatie.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
RemyEgberts wrote:
Ik kan niet inloggen met admin admin in mijn mediabox naar mijn weten heb ik dit nog nooit veranderd en ben ik ook nog nooit via deze manier in de mediabox gegaan. kan je het resetten?


Hoi Remy, welkom op onze Community! Onze gebruikers lossen hier heel veel problemen op, maar dit wachtwoord kan alleen door onze Klantenservice worden gereset.

Heb je al contact gehad om dit te regelen? Stuur me anders een privébericht (klik op mijn naam en vervolgens "Stuur bericht"), dan zorg ik voor de benodigde reset.
Noord26

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg de melding "loging is geweigerd, controleer de interface". standaard paswoord en gebruikersnaam zijn inderdaad admin en admin; anders geeft hij aan verkeerd wachtwoord/gebruikersnaam.
Ik wil ook deze dramatisch slechte wifi uitzetten, omdat ik inmiddels zelf een externe router voor wifi heb draaiende welke wel overal in huis en met veel snelheid verbinding geeft. Deze media box haalt de 1e verdieping geen eens..
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Noord26,
Hiervoor kun je de helpdesk bellen of een reactie van een moderator op dit forum afwachten.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Noord26, een reset van het modem in de Mediabox XL zal voor deze melding geen effect hebben.

Je kunt via het menu het thuisnetwerk opnieuw instellen (op de mediabox) en daarna nogmaals proberen in te loggen. De foutmelding hoort dan weg te zijn.

Succes!

Uitgelicht topic