Thiela-jan

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet bellen

Hallo ik een probleem naar een algemene storing heb ik al 3 dagen geen vast telefoon daar ik anders geen telefoon heb wat moet ik doen als ik snachts niet goed word en hulp nodig heb .
Ziggo kan pas 27 augustus een monteur laten komen
Ik 74 jaar een niet geheel gezond
Grt thiela
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Helaas kan er altijd een storing voorkomen, ook bij de andere providers.
Heb je een plan B zoals een eenvoudige mobiele telefoon?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Thiela-jan . Welkom hier!
Ik weet niet 100% zeker of ik je goed begrijp, maar klopt het dat je vaste telefoonlijn momenteel niet werkt? Dat is ontzettend naar. Zeker als je bijvoorbeeld geen mobiele telefoon hebt.
Weet je zeker dat het om een storing gaat? Als je internet wel werkt, is het bijna nooit zo dat het een storing is, maar is er iets anders mis. Heb je zelf al zaken gedaan om het proberen op te lossen? Bijvoorbeeld het modem en/of de telefoon gereset?

Op welke manier heb je de monteur met ons ingepland?
Thiela-jan
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Halo ik heb 2x samen een van ziggo alles na gegaan de storing is begonnen na een storing van geheel internet ,hierna is telefoon dood
De man áchter de telf heeft de monteur ingepland 27 augustus ging niet eerder kon morgen nog eens bellen misschien een uitval van andere klant
Groetjes
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dus je hebt telefonisch de monteur ingepland? Hoe? Heb je een mobiele telefoon?
En is de modem wel al eens gereset, na de storing? 🙂 Soms is dit nodig om de telefoonlijn weer even "aan te wakkeren"
Thiela-jan
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Halo gebeld met iemandnders tefoon en we hebbenlles gereset
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Thiela-jan . Ik zie dat je de afspraak inmiddels hebt afgezegd. Heb je een update voor ons? Is het probleem opgelost? 🙂

Uitgelicht topic