Denzo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik überhaupt aangesloten worden?

Beste Ziggo-community,

Per 1 januari ga ik verhuizen naar een bovenwoning waar geen internetaansluiting ligt, en de buurman onder mij wil zijn internet verbinding niet delen met mij.

Ik heb in eerste instantie geprobeerd om contact op te nemen met KPN om aangesloten te worden via hun 4G buitengebied dienst, maar hier beginnen ze niet aan. Ook willen ze geen tweede abonnement afsluiten op dezelfde aansluiting als mijn buurman ondanks dat er nog een ongebruikt aderpaar ligt.

Voor de grap toch maar eens gecheckt bij Ziggo, en tot mijn verbazing geeft de postcode-check hier aan dat ik in mijn nieuwe woning gewoon internet kan afsluiten! Grappig genoeg geeft de postcode-check voor de onderbuurman die wél een aansluting heeft dat er geen Ziggo beschikbaar is.

Graag zou ik willen weten of ik inderdaad aangesloten kan worden op internet. Het lijkt me zonde van de tijd van beide partijen als ik gewoon maar probeer een abonnement aan te vragen en de monteur ter plaatse dan moet zeggen, 'sorry, maar er ligt geen aansluiting, ik kan niks voor je betekenen'.

Alvast bedankt!
5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De leden van deze community hebben geen inzage in de gegevens met betrekking tot aansluitingen. Bel de helpdesk of ga naar www.ziggo.nl/chat.
Denzo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jan F. wrote:
De leden van deze community hebben geen inzage in de gegevens met betrekking tot aansluitingen. Bel de helpdesk of ga naar www.ziggo.nl/chat.


Okee, dan ga ik straks ff chatten, bedankt!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Denzo, leuk dat je ons gevonden hebt! Heb je via de chat inmiddels duidelijkheid gekregen over je vraag? Laat het ons weten als we nog iets voor je kunnen doen! 🙂
Denzo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kim Ziggo wrote:
Hi Denzo, leuk dat je ons gevonden hebt! Heb je via de chat inmiddels duidelijkheid gekregen over je vraag? Laat het ons weten als we nog iets voor je kunnen doen! 🙂


Hoi Kim, bedankt voor je reactie! Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om te chatten. Dat ga ik even doen als ik in het appartement kan en even kan controleren wat er wel in de meterkast binnenkomt en wat niet 🙂
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Denzo, inmiddels al helemaal gesettled in je nieuwe woning? We zijn benieuwd of je er inmiddels al uit bent of al contact hebt gehad met Ziggo. En kunnen we nog iets voor je doen, stuur dan desnoods even foto's mee van de aansluiting in je meterkast. 🙂

Uitgelicht topic