Beste Ziggo-community,
Per 1 januari ga ik verhuizen naar een bovenwoning waar geen internetaansluiting ligt, en de buurman onder mij wil zijn internet verbinding niet delen met mij.
Ik heb in eerste instantie geprobeerd om contact op te nemen met KPN om aangesloten te worden via hun 4G buitengebied dienst, maar hier beginnen ze niet aan. Ook willen ze geen tweede abonnement afsluiten op dezelfde aansluiting als mijn buurman ondanks dat er nog een ongebruikt aderpaar ligt.
Voor de grap toch maar eens gecheckt bij Ziggo, en tot mijn verbazing geeft de postcode-check hier aan dat ik in mijn nieuwe woning gewoon internet kan afsluiten! Grappig genoeg geeft de postcode-check voor de onderbuurman die wél een aansluting heeft dat er geen Ziggo beschikbaar is.
Graag zou ik willen weten of ik inderdaad aangesloten kan worden op internet. Het lijkt me zonde van de tijd van beide partijen als ik gewoon maar probeer een abonnement aan te vragen en de monteur ter plaatse dan moet zeggen, 'sorry, maar er ligt geen aansluiting, ik kan niks voor je betekenen'.
Alvast bedankt!