Vraag aan Ziggo.
Ik had bij Ziggo TV Standaard met een CL+ Module. Werkte in principe wel goed maar liep steeds vaker tegen de beperking aan dat ik tijdens een opname van een zender op Usb stick op mijn TV ik gelijktijdig niet in staat was om naar een andere zender toekijken.
Dit ondanks dat mijn TV uitgerust was met 2 DVB-C tuners.
Uiteindelijk besloten om weer terug te gaan naar enkel kabel tv.
Kreeg in de 1e instantie te horen dat enkel Kabel TV niet meer beschikbaar was.
Dit terwijl op de website van Ziggo dit nog steeds als een keuze aangeboden wordt.
Na enig aandringen toch kunnen terugkeren naar enkel Kabel TV.
Dit omdat ik een bestaande klant van Ziggo was. Voor nieuwe klanten zou dit niet meer kunnen worden aangeboden.
Je zou er dus altijd een digitaal pakket bij moeten nemen.
Kan iemand van Ziggo mij hierover uitleg geven. Of ben ik verkeerd voorgelicht door de klantenservice. Ik kreeg het idee dat het de betreffende medewerker haar eerste werkdag bij Ziggo was.