luus0903

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

itv003 melding op CI+ module

geen ondemand met de rode knop met ci+ module,
a.u.b. geen vragen over of het oud upc gebied is enz, het heeft 2 weken wel gewerkt dus het ligt gewoon aan de ziggo module en wat nu te doen.

**Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid**
9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
luus0903 wrote:
geen ondemand met de rode knop met ci+ module,
a.u.b. geen vragen over of het oud upc gebied is enz, het heeft 2 weken wel gewerkt dus het ligt gewoon aan de ziggo module en wat nu te doen.



Controleer of je televisie met internet is verbonden. Afhankelijk van het merk kan dit via een netwerkkabel of draadloos.
Er zijn veel verschillende televisies die elk op een eigen manier een internetverbinding maken. Daarom is het onmogelijk hier precies uit te leggen hoe je dat doet. Kijk in de handleiding van de televisie hoe je een internetverbinding maakt.
Heeft de televisie wel een internetverbinding? Verbreek deze dan en maak opnieuw verbinding.

En je kan ook het 1e doen de TV even van de stroom afhalen en opnieuw laten opstarten

Het ligt niet echt snel aan de module ik heb nog nooit meegemaakt dat deze stuk is.
luus0903
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Komt die:
LG 43uk6750 verbonden met netwerkkabel aan ubee modem van Ziggo.
heb alle geinstaleerd zoals beschreven in de ziggo handleiding.
Heb ca 2 weken alles kunnen doen met de ziggo ondemand (rodeknop).
en nu sinds 1 dag geef hij de melding itv003 en zegt dat ik geen internet verbinding heb terwijl ik gewoon op de webbrowser kan.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
luus0903 wrote:
Komt die:
LG 43uk6750 verbonden met netwerkkabel aan ubee modem van Ziggo.
heb alle geinstaleerd zoals beschreven in de ziggo handleiding.
Heb ca 2 weken alles kunnen doen met de ziggo ondemand (rodeknop).
en nu sinds 1 dag geef hij de melding itv003 en zegt dat ik geen internet verbinding heb terwijl ik gewoon op de webbrowser kan.



Webbrowser in de TV ?

Heb je de Tv van de stroom gehad ?

lokaal nagekeken of er een storing met ondemand ? je kan er even over bellen met de klantenservice 1200 of 0900-1884
luus0903
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als je nu al een vraagteken zet bij een smart interactive tv met webbrowser vraag ik mij af onder welke steen je vandaan komt.
natuurlijk heb ik alle dingen al gedaan die op het web staan dus blijft bij mij alleen de vraag of iemand de zelfde klacht heeht gehad en zo ja is het te verhelpen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Nou nou, respectloos hoef je niet te worden hoor 😉
Zolang jij niet zegt wat je allemaal al gedaan hebt, weet niemand anders dan alleen jij dat, wees daarom zo volledig mogelijk.

ITV003 meldingen komen vaker voor, echter gelukkig niet regelmatig. Het zou goed kunnen zijn dat er iets bij Ziggo fout is gegaan. Je kunt het beste even contact met ze opnemen, bijvoorbeeld via de chat.

Je geeft aan dat het 2 weken gewerkt heeft, heb je die CI+ module ook pas 2 weken?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
luus0903 wrote:
Als je nu al een vraagteken zet bij een smart interactive tv met webbrowser vraag ik mij af onder welke steen je vandaan komt.
natuurlijk heb ik alle dingen al gedaan die op het web staan dus blijft bij mij alleen de vraag of iemand de zelfde klacht heeht gehad en zo ja is het te verhelpen.



Dank voor deze aardige " respectloze " opmerking , ik probeerde je alleen maar te helpen .
Uiteraard weet ik dat er een webbrowser in je TV "kan "zitten ( er zijn ook smart tv toestellen die dat niet hebben ) en je had ook kunnen bedoelen de webbrowser op je laptop en of PC.

Net wat Evert96 zegt je bent/was niet echt volledig met wat je allemaal gedaan hebt.

Maar ik ga er niet verder meer mee .
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Welke module heb je?? quantis of smit? en heb je deze al eens een software update laten doen? Dit kun je doen op kanaal 13 bij de smit modules en 998 bij de quantis module. Wat misschien ook een optie is, om de HBB uit te schakelen. En een beetje meer respect tov de andere mensen die je proberen te helpen svp. Werkt wel zo prettig.

Teun
JoDes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit probleem al opgelost? Hier namelijk het zelfde euvel; op de LG in de woonkamer functioneert het allemaal (hoewel het beeld heel vaak uitvalt aan het einde van een film of serie) maar op de nieuwe LG met nieuwe CI module boven krijg ik ook deze melding. Tv zowel verbonden met internetkabel alsmede via WiFi.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Teun wrote:
Welke module heb je?? quantis of smit? en heb je deze al eens een software update laten doen? Dit kun je doen op kanaal 13 bij de smit modules en 998 bij de quantis module. Wat misschien ook een optie is, om de HBB uit te schakelen. En een beetje meer respect tov de andere mensen die je proberen te helpen svp. Werkt wel zo prettig.

Teun



Ik zie deze topic nu pas, maar Luus is afgehaakt (die verwachtte met summiere info waarschijnlijk toch meteen een passend antwoord) en leek het zelf ook prima te weten, afgaande op de sneer naar Ronihd, dus JoDes, wij weten nu dus niet of het opgelost is of niet. maar ook hier geld hetzelfde: geef zoveel mogelijk info a.u.b. met daarbij ook info over wat je al hebt gedaan.

Uitgelicht topic