Hajem

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Item zoeken in de mediabox werkt niet

Als ik wil zoeken naar een programma met de zoekfunctie komt het vaak voor dat ik na het typen van de eerste letter niet verder kan. Terug uit de zoekfunctie wil wel, maar om weer echt te kunnen zoeken moet ik de horizon helemaal uit en na een tijdje weer aan zetten.
Dan werkt het wel weer, maar soms al een half uur daarna weer niet meer.

Wat doe ik hieraan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hajem
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De signaalsterkte is goed, en de kwaliteit uitstekend. Apparaat alleen aan de kabel aangesloten.
Ik heb hem nu van de "spaarstand" afgehaald, en na volledig resetten gisteren deed hij het vanavond ook nog correct. Maar de kast waar hij in staat wordt wel warm (veel energie verbraden op die manier).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de box opgenomen in een thuisnetwerk of met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Zo nee, prima, zo ja, laat even weten.
Hajem
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De signaalsterkte is goed, en de kwaliteit uitstekend. Apparaat alleen aan de kabel aangesloten.
Ik heb hem nu van de "spaarstand" afgehaald, en na volledig resetten gisteren deed hij het vanavond ook nog correct. Maar de kast waar hij in staat wordt wel warm (veel energie verbraden op die manier).
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
De stand by hoog en 's-nachts lijkt de beste instelling om de box goed te laten werken.

Succes ermee.

Uitgelicht topic