arvave

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv klopt niet ?

 

52 Reacties 52
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Ik begrijp niet wat je bedoeld.

Kun je betere uitleg geven wat je probleem is?

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Kun je niet meer op ipv4 only websites?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@arvave Heb je in je connectbox per ongeluk de ipv4 DHCP server uitgezet?

Wat je kan doen is inloggen in je Connextbox inloggen en voor herstart kiezen. Of mogelijk helpt uit en aanzetten al.

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee ik kan maar een paar sites bezoeken voor die andere dan krijg ik dit te zien

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server doet er te lang over om te antwoorden.

    Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook werk mijn nextbox niet hij neemt niet op en kan ook niets terug kijken

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Kun je inloggen op je modem?

http://192.168.178.1

 

Zorg dat dhcp v4 is ingeschakeld.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat klopt omdat er geen ipv4 adressen worden uitgereikt, de vraag is nu waarom niet.

Staat IPv4 ingeschakeld? Het lijkt er nu op van niet. Zie de reactie hierboven.

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

@RoWi. we kruiste elkaar?

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet inloggen op de modem.

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Ook niet bekabeld?

Als zelfs dat niet lukt kun je het oplossen door je modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

 

Dat doe je door op de achterkant 15 seconden het reset knopje ingedrukt te houden met bijvoorbeeld een speld of cocktail prikker

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee ook dat helpt niet

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Dat is wel heel erg gek…

Dan raad ik je aan om op een moderator te wachten of via de klantenservice een omruil van je modem proberen te krijgen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb pas 2 nieuwe modems gehad. (binnen 14 dagen)

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Bij allebij ook hetzelfde probleem?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Heeft u DS Lite? Dan heeft u een eigen IPv6 adres maar een gedeeld IPv4 adres.

Ik heb full DS en heb soortgelijke issues met het IPv6 adres dat door dit soort sites niet wordt herkend. @Serkan Ziggo  heeft dat in onderzoek.

Overigens merk ik er in de praktijk helemaal niets van en heb een stabiele verbinding.

Wlmpie

Level 11
  • 532Posts
  • 11Oplossingen
  • 174Likes

heb je toevallig een zwarte wifibooster c7? Bij mij thuis crasht de dhcp server in de connectbox als beide gelijktijdig starten na bijv. een stroomstoring.

Als je de wifibooster uitzet en dan je connectbox herstart moet alles weer werken en kan je wifibooster ook weer aan.

Je kunt trouwens ook inloggen op je connectbox door handmatig een ip-adres in het bereik 192.168.178.x in te stellen op een pc. vervolgens kun je met die pc inloggen op je connectbox en dan de dhcp server even uit en aanvinken. Daarna doet hij het weer zonder dat je de connectbox hoeft te herstarten.

 

arvave
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja de problemen waren het zelfde

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, vreemde zaak, er lijkt iets in de achtergrond niet goed te gaan.

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken, zij komen hier morgen langs.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Uitgelicht topic