NajibDit is complete flauwekul, die je hier niet moet verkopen.
Zie bv dit topic
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/de-snelheidsverhoging-van-2-oktober-2017-21516
hoe Ziggo moderatoren hun best doen om de klant te geven wat Ziggo beloofd, als er
iets mis is.
DSL-verbindingen van XS4All hebben
geen gegarandeerde snelheid-
bij glasvezel is dat wel zo.
De verbinding van Ziggo heeft een gegarandeerde snelheid en dat wordt waargemaakt.
Als je als Ziggo-klant snelheidsproblemen hebt, moet je niet bij de pakken gaan neerzitten.
Soms moet je stevig aandringen & je niet met een kluitje in het
riet laten sturen door de telefonische HelpDesk. Dat zou best beter kunnen,
maar daar hebben we het nu niet over.
Op dit Forum word je als dat nodig is uitstekend geholpen door Ziggo medewerkers om
de snelheid in orde te maken.
Niet elke klant met een snelheidsprobleem weet dat of durft hier iets te vragen. Dat is jammer.
Gr Han