BoyBorreman

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet problemen oud modem

Wij hebben al sinds gelange tijd de evw3200 als modem. Telkens valt het internet weg en komt daarna weer terug. De ene keer na 10 sec en de andere keer pas na een aantal minuten. Is het mogelijk om een nieuwer type modem te ontvangen?

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Beste @BoyBorreman  welkom op de Community van Ziggo een klant helpt klant forum waar bestaande klanten elkaar helpen zoals ik.

 

Jou Modem de Ubee EVW3200 kan kostenloos worden omgeruild voor een Connect Box en dat kan je via 3 manieren doen. Door in je Ziggo profiel je postcode en huisnummer te plaatsen, dan kan een moderator je gegevens erbij pakken en je nieuw modem sturen.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

 

Maar heb je ook foto waar ziggo het huis binnenkomt zoals in de Meterkast of de Woning, want misschien moet er meer gebeuren om alleen je modem te vervangen.

BoyBorreman
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:

Beste @BoyBorreman  welkom op de Community van Ziggo een klant helpt klant forum waar bestaande klanten elkaar helpen zoals ik.

 

Jou Modem de Ubee EVW3200 kan kostenloos worden omgeruild voor een Connect Box en dat kan je via 3 manieren doen. Door in je Ziggo profiel je postcode en huisnummer te plaatsen, dan kan een moderator je gegevens erbij pakken en je nieuw modem sturen.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

 

Maar heb je ook foto waar ziggo het huis binnenkomt zoals in de Meterkast of de Woning, want misschien moet er meer gebeuren om alleen je modem te vervangen.

Bedankt voor je snelle reactie! Perongeluk op antwoord gedrukt....ik hem mijn adres ect in het account staan! Moet ik de vraag nu opnieuw posten om antwoord/nieuw modum te krijgen?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Nee die wordt wel gecorrigeerd en als je graag een foto wilt plaatsen van een Foto van je Ziggo aansluiting dan kunnen we verder kijken of daar iets veranderd worden, want als dat ook verouderd is kan er een monteur op af, dan maken we alles in 1 keer rond.

BoyBorreman
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:

Nee die wordt wel gecorrigeerd en als je graag een foto wilt plaatsen van een Foto van je Ziggo aansluiting dan kunnen we verder kijken of daar iets veranderd worden, want als dat ook verouderd is kan er een monteur op af, dan maken we alles in 1 keer rond.

Beste Dave,

 

Dat is niet nodig:) is als het goed is laatst al gedaan:) gaat puur om het modem.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dan zal ik het doorgeven aan de moderators en die komen in de topic en die regelen dit. 

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@BoyBorreman 

Heeft een Ziggo monteur de verbinding gecontroleerd of is er iemand anders langsgekomen? Ik m'n systemen zie ik geen monteur ingepland staan en anders had ik ook verwacht dat hij je modem had omgewisseld. 

Laat je het ons anders even weten zodra je het nieuwe modem hebt ontvangen en of het wel of niet goed functioneert? Uitval van 10 seconden is namelijk niet echt gebruikelijk.. Ik verwacht ook niet dat je modem op zo'n moment herstart en vraag me dan ook af of dit wel de oorzaak van het probleem is. Ik ruil het modem voor je in voor een nieuwer type modem, zonder zeker te weten of je storingen daarbij verholpen worden. Ik verwacht dat je hem binnen enkele dagen thuis hebt!
 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@BoyBorreman  Er is een nieuw modem naar je onderweg ter vervanging van het Ubee modem. Het Ubee modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. 
Laat maar weten wat je bevindingen zijn met het nieuwe modem. 

BoyBorreman
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Paul Ziggo wrote:

@BoyBorreman  Er is een nieuw modem naar je onderweg ter vervanging van het Ubee modem. Het Ubee modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. 
Laat maar weten wat je bevindingen zijn met het nieuwe modem. 

Beste Paul,

 

Super bedankt! Zodra ik hem binnen heb gaan we even testen! U hoort nog van me:)

Uitgelicht topic