pompier01

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet aanvragen

Ik woon in een woning waar alle kamers een tv aansluiting hebben, ik heb mijn smart tv daarop aangesloten en betaal de stichting, wij hebben Ziggo, ik wil zelf een internet modem hebben, hoe moet ik dat doen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik heb je berichtje in goede handen ontvangen, maar verwijderd vanwege de privé gegevens die nu publiekelijk geplaatst zijn. Ik zie dat alle abonnementen daar op naam staan van de stichting. In dit geval kun je dan ook het beste met de stichting contact opnemen en vragen naar de mogelijkheden voor een eigen internetabonnement op de kamer. De stichting heeft namelijk een collectief abonnement bij Ziggo 🙂 

 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @pompier01 , van harte welkom hier op de Community! 

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je al tv kijkt via een Ziggo abonnement via de Stichting! Ik kan mij voorstellen dat je daar al een hoop plezier uithaalt, maar met internet erbij is het plaatje natuurlijk compleet. Daar help ik je dan ook graag een handje bij. 

 

Heb je al nagedacht over wat voor een internet pakket je wilt hebben? 

pompier01
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Marije, het betrefd mijn dochter, die beperkt is en woont met acht anderen begeleidt in een woning van de Prinsenstichting, de WiFi in de woning is te zwak om op haar kamer te ontvangen waardoor zij haar Netflix niet kan bekijken, daarom wil ik graag voor haar een wifinrouter plaatsen en voor haar alleen een internet abonnement, tv ontvangst heeft zij al.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Bespreek dat eens met de Prinsenstichting. Als er Wifi in de woning is, dan is die hoogstwaarschijnlijk wel aan te passen zodat er voldoende bereik en snelheid in haar kamer is.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Het zou voor haar natuurlijk prettig zijn als ze een internetverbinding heeft, zodat ze ook kan Netflixen @pompier01 ! Ik kijk graag voor je naar wat de mogelijkheden zijn. 

Wil je voor mij in je profiel de adresgegevens noteren van de Prinsenstichting? Dan kan ik je daarin het beste advies geven 🙂 

pompier01
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klinkt stom hoe doe ik dat?, doe ik het hier dan kan iedereen het lezen.

gr pompier

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat is inderdaad niet de bedoeling @pompier01 ! We willen die gegevens natuurlijk netjes privé houden. 

 

Op de Community heb je rechtsboven in een bolletje van je profiel. Daar ben je ingelogd. Als je daarop klikt krijg je een menu te zien.

In dat menu klik je dan op “Profielinstellingen”. Daar vul je de gegevens in en je slaat de instellingen onderaan die pagina op. 

Als je dat hebt gedaan, kan ik de gegevens inzien. Andere leden van de Community kunnen dat niet zien 🙂 

pompier01
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle gegevens staan erin, maar dat zijn mijn huis gegevens, niet van mijn dochter, want ik weet niet hoe het daar zit aangesloten, zij hebben een ziggo ontvangst die verdeeld wordt over alle kamers, ik heb haar TV gewoon verbonden via een kabel, daarmee heeft zij gewoon digitaal tv ontvangst, zit verder niets tussen de muurdoos en de TV., er wordt door iedere bewoner een vast bedrag betaald per maand voor de TV  ontvangst.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat snap ik, maar om te kijken wat de mogelijkheden zijn heb ik de gegevens nodig van haar woonadres. Dan kan ik kijken hoe het daar geregeld is en of het nodig is dat je zelf een abonnement afsluit of dat je het beste via de stichting zelf iets kunt regelen. Zonder gegevens kan ik je daar geen advies in geven 🙂 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik heb je berichtje in goede handen ontvangen, maar verwijderd vanwege de privé gegevens die nu publiekelijk geplaatst zijn. Ik zie dat alle abonnementen daar op naam staan van de stichting. In dit geval kun je dan ook het beste met de stichting contact opnemen en vragen naar de mogelijkheden voor een eigen internetabonnement op de kamer. De stichting heeft namelijk een collectief abonnement bij Ziggo 🙂 

 

pompier01
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga ik doen, dank je wel.

Uitgelicht topic