atty.van.delden

Level 4
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Interactieve TV - Probeer het later opnieuw

Aks ik een HBO-programma op InterTV start, hapert het programma heel vaak. Er verschijn dan : Probeer het later opnieuw.

Is dit op te lossen?

Atty van Delden

9 Reacties 9
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Hoe kijk je naar Interactieve Tv? Is dat via een mediabox? Zo ja, welke? Of is dat via een Tv met CI module? 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @atty.van.delden

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met interactieve TV! 

Zou je de vragen welke @Willem-A heeft gesteld willen beantwoorden? Dan kunnen we dit gezamenlijk oppakken! 🙂 

atty.van.delden
Topicstarter
Level 4
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Ik kijk naar Interactive TV van  Ziggo On Demand via mijn Samsung SMT-C7140.
Moet ik nog meer vermelden?
Atty van Delden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heeft de Samsung SMT-C7140 een Wifi verbinding met het modem of met een netwerkkabel? @atty.van.delden 

atty.van.delden
Topicstarter
Level 4
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

@Be rt 

Ik geloof het wel, weet het niet zeker.
Hoe kan ik dat controleren?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Of er zit een netwerkkabel achterin of een USB stick wat een wifi verbinding maakt.

Hier staat de gebruiksaanwijzing van beide mogelijkheden:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/samsung-mediabox-interactief-mak...

Laat even weten hoe en wat, mogelijk kunnen we nog wat tips geven voor een goede verbinding.

atty.van.delden
Topicstarter
Level 4
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

De gebruiksaanwijzing zegt:
“Heb je een Samsung C7140 mediabox? Dan maak je deze mediabox binnen een paar stappen geschikt voor interactieve televisie. We laten je zien hoe je dit doet.”

Het probleem is niet de verbinding, want die doet het goed.
Uit mijn 1e post:

“Als ik een HBO-programma op InterTV start, hapert het programma heel vaak. Er verschijn dan : Probeer het later opnieuw.

Is dit op te lossen?

Atty van Delden”

Het probleem is: als ik een film van HBO (van Ziggo, dus interactief) start krijg ik vaak haperingen.
Zou dat dus ook aan mijn Samsung C7140 liggen?

Atty

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

HBO loopt via het internet en dus via het modem, niet via de coax kabel, vandaar de link die ik plaatse.

Dat moet eerst zeker goed zijn voor je naar de Samsung gaat kijken.

Weet je al hoe de Samsung verbinding maakt met het modem en internet?
Met wifi of een netwerkkabel?

atty.van.delden
Topicstarter
Level 4
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Weet je al hoe de Samsung verbinding maakt met het modem en internet?
Met wifi of een netwerkkabel?

Nee, dat weet ik niet….

Ik stop er maar mee: het is mij te ingewikkeld.
Toch bedankt voor de adviezen

Groet van Atty van Delden

Uitgelicht topic