JoeyenKimKoopman wrote:
Hoi Elinecornelisse.,
Zoals mijn collega al aangeeft heb je recht op installatie garantie binnen 8 weken,
Ik zelf ben installatie monteur bij Ziggo en op- de forto valt al meteen iets op wat het probleem kan veroorzaken.
Foto 1, dit is je WCD ( woonkamer contact doos) en niet je AOP ( abonnee overnamen punt ). je modem dient echter op de AOP aangesloten te worden. 2 dit is een hele oude WCD dit kan betekenen dat je binnen komend signaal hierdoor word verstoord, het kan ook dat je groene coac niet goed is aangesneden op de juiste maat. zo kan ik meerdere vermoedelijke / oorzaken opnoemen
dus als ik jou was even ziggo bellen op 09001884 of met vast bellen van ziggo 1200. vraag hier of je een instal monteur kan krijgen omdat je instal niet lukt, als de monteur komt kan hij meteen de nodige metingen doen zodat je product optimaal gebruikt kan worden. ik op dat je iets aan mijn advies en verklaring hebt waarom het niet of goed wil werken. laat even weten of het opgelost is
🙂 groetjes
Elinecornelisse wrote:
Hallo allemaal,
wij hebben inmiddels de spullen voor installatie van internet en tv ontvangen. Nu heb ik het net geïnstalleerd zoals er aangegeven stond in het boekje, en leek alles goed te gaan. Het wifi lampje voor op de modem geeft licht. Maar als ik verbind en het wachtwoord invoer, opent zich een scherm die ‘verbindingsprobleem’ aangeeft. Wat kan dit zijn? Ik heb alles gedubbelcheckt en alles is goed aangesloten. Wat foto’s bijgevoegd voor het idee. Hopelijk kan iemand me helpen!