Pelkman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installatie niet voltooid

De 2de mediabox geeft in ene aan dat er een installatie niet voltooid is. Dit dient direct opgelost te worden.
5 Reacties 5
Pelkman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een reeds bestaande en allang geïnstalleerde 2de mediabox. Bij het inschakelen geeft deze in eerste instantie aan dat ik geen abonnement heb ??????????
vervolgens dat de installatie wordt voltooid (wat uiteraard niet gebeurd.
Nu oplossen, anders morgen allen spullen van Ziggo op dit adres ophalen. Ik ben klaar met de problemen van Ziggo.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Mogeljk heb je dat al gedaan, maar zorg dat je postcode en huisnummer in je community profiel staan, dan kunnen Ziggo moderators direct je gegevens erbij pakken.

Over welke mediaboxen heb je het? Pelkman
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Kan het iets vriendelijker Pelkman ?

Zoals Be rt al aangeeft is dit een klanten-helpen-klanten site, waar andere klanten je dus doorgaans te woord staan en er niets aan kunnen doen als je problemen hebt met Ziggo. Alleen kunnen we zo goed mogelijk proberen te helpen en dan komen beide berichten niet zo heel vriendelijk over.

Nu oplossen is dus wel erg heftig als je nagaat dat je die vraag ook nog eens rond half 12 's avonds stelt. Boos worden is mensen, maar een beetje redelijk blijven ook.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Pelkman . Welkom hier.
Ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met de klantenservice en er een monteur aangeboden is, maar je het eerst met een andere kabel wilde testen. Hoe gaat het nu? 🙂
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Lycke Ziggo

deze begrijp ik even niet. Het moet zondagavond om half 12 worden opgelost, en als een monteur langs wil komen moet dat eerst niet en word eerst een andere kabel getest, wat natuurlijk ook eerder al kon. Ben ik de enige die dat niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet, begrijpt?

Uitgelicht topic